כמאה אוהדים הדליקו אבוקות באימון מכבי חיפה

לפני בית"ר ירושלים, השחקנים הירוקים זכו לתמיכתם של האוהדים, שעוכבו בחלקם על ידי המשטרה. שרי צפוי לחזור לסגל, דוניו ומאבוקה עשויים לפתוח. שביעות רצון מהפגישה בין לביא למלול לאחר אירועי הדרבי

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

לאחר יום מנוחה, מכבי חיפה חידשה הבוקר (שבת) את ההכנות לקראת מפגש החוץ הקריטי נגד בית"ר ירושלים ביום שני בידיעה שהם עלולים לאבד באופן זמני כבר הערב את הפסגה, אם מכבי תל אביב תנצח את הפועל כפר סבא. כמאה אוהדים הגיעו היום לאימון כדי לתמוך בשחקנים ואף הדליקו אבוקות. בעקבות כך, המשטרה הגיעה למקום ועיכבה את חלקם.

מבחינה מקצועית, המאמן ברק בכר צפוי לשוחח עם השחקנים ולדרוש מהם ריכוז במשחק הקרוב כאשר תהיה גם עבודה מנטלית מצד איתן עזריה ודני ענבר. בנוסף בכר יקבל תמונה ברורה יותר לגבי השחקנים הפצועים, שחזרו בחלקם לאימונים. בין השאר מדובר ברז מאיר שספג מכה יבשה בדרבי ובצ'רון שרי, שכלל לא היה בסגל במשחק האחרון בשל פציעה בשריר התאומים.

ההולנדי צפוי להיות בסגל ביום שני, אך ייתכן כי יפתח את המשחק על הספסל. צמד הזרים, גודסוואי דוניו וארנסט מאבוקה, שנכנסו כמחליפים בדרבי והציגו יכולת טובה במחצית השנייה, עשויים לקבל הזדמנות בהרכב הפותח. "דוניו מוכיח בכל פעם שזוכה להזדמנות שהוא ראוי לה", אמרו בקבוצה. אם אכן הגנאי יקבל את ההזדמנות בהרכב, זה יהיה כלל הנראה על חשבונו של יאניק וילדסחוט, שיירד לספסל.

צ'רון שרי | מאור אלקסלסי

בנושא אחר, במכבי חיפה הביעו אתמול סיפוק רב מהפגישה בין הקפטן נטע לביא לבין קפטן הפועל חיפה דור מלול ביוזמת מנהלת הליגות, לאחר העימות הסוער בתום הדרבי ביום רביעי. "זה היה אירוע מכוער אבל אסור שזה ילהיט את היצרים" אמרו הבוקר במועדון.

מעבר לכך, במכבי חיפה ממשיכים לעקוב אחרי המהומה שנפתחה בין האוהדים ברשתות החברתיות כאשר הופנו איומים לכיוונם של סאן מנחם ולגל אראל מהצד האדום. לכן, לא מן הנמנע ששני המועדונים החיפאים יוציאו הודעה משותפת כדי להרגיע את האווירה.

נטע לביא ודור מלול | ליגת הבורסה לניירות ערך

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי