דור מלול ונטע לביא נפגשו: "קוראים לכולם להניח את אירועי הדרבי מאחור"

פחות מ-48 שעות אחרי הקטטה בדרבי, הקפטנים ייפגשו בתיווך המנהלת. מנחם סירב להגיש תלונה, שרי בספק למשחק נגד בית"ר בטדי

(גודל טקסט)

יומיים סוערים עברו על קבוצות הכדורגל של העיר חיפה, והיום (שישי), מכבי והפועל חיפה הכריזו באופן רשמי על הפסקת אש. אמש, פה מנכ"ל מנהלת הליגות, ניקולס לב לשני המועדונים לפעול להרגעת הרוחות בינהם ובין מחנות האוהדים שלהם. הקפטנים, דור מלול ונטע לביא הוזמנו לפגישה בסמי עופר, פחות מ-48 שעות אחרי הקטטה הענקית בדרבי, והניצחון של מכבי חיפה.. השניים שוחחו, ובסיום הפגישה הצטלמו יחד והוציאו הודעה משותפת:

"יריבות ספורטיבית על כר הדשא כן, אלימות בשום אופן לא! שני המועדונים מגנים את האירועים בתום המשחק. לאלימות אין שום סיבה או צידוק. כולנו חיים בעיר אחת, לכולנו האחריות להרגעת הרוחות ואנו קוראים לכולם להניח את אירועי הדרבי מאחור ולהפחית את הלהבות. אנו מתנצלים בפני אוהדי הכדורגל הרבים שהיו עדים לחוויה שאינה מאפיינת את משחקי שתי הקבוצות. מדובר באירוע חד פעמי שלא ישוב!
חשוב שנותיר את האמוציות, הכעס והתסכול מאחור. אנו, הפועל ומכבי חיפה נעשה הכל להרגעת הרוחות, מיגור האלימות וליריבות ספורטיבית בלבד".

נטע לביא, דור מלול, ניקולס לב | מנהלת הליגות לכדורגל

אתמול, סאן מנחם קיבל איומים לחייו בטלפון האישי שלו, ובמשטרת ישראל אף פנו למגן והציעו לו להגיש תלונה במשטרה. מנחם לא חשש וסירב להגיש תלונה, בכדי לעזור להשכיח את האירוע המביש שגרם לסערה ענקית ברשתות החברתיות ובחוגי האוהדים השונים. למרות זאת, בכרמל מבינים שהאירועים לא יישכחו במהרה וכבר ביום רביעי, חמישה שחקנים בכירים בקבוצה: מוחמד אבו פאני, דולב חזיזה, בוגדאן פלאניץ', עיאד חבשי ואותו סאן מנחם, יעמדו לדין בעקבות האירועים בדרבי, וצפויים לספוג עונשי הרחקה ממושכים.

"סאן מנחם צעק את מה שהרגיש בלב אבל עוד לא היה שחקן בכדורגל הישראלי שהורחק בבית הדין על התרסה" אמרו במכבי והוסיפו: "סאן לא קילל ולבטח לא הייתה אמורה להיפתח מהומה כפי שהייתה". נזכיר כי המגן עצמו הכחיש אמש שקרא לשחקני היריבה העירונית 'סמרטוטים' בפוסט שהעלה לרשתות החברתיות.

שחקני מכבי חיפה והפועל חיפה בקטטה | מאור אלקסלסי

מבחינה מקצועית, הירוקים זכו למנוחה היום ומחר יתחילו בהכנות לקראת בית"ר ירושלים ביום שני. בקבוצה סובלים ממכת פציעות ארוכה, ומחכים להתפתחויות בנוגע למצבם הרפואי של רז מאיר וצ'רון שרי. בחיפה לא מתכוונים לסכן את הכוכב ההולנדי שעשוי להיעדר מהמשחק בטדי. במועדון התעודדו לגלות שחבשי אינו סובל משבר וינסה לחזור לאימונים בתחילת שבוע הבא. החלוץ ניקיטה רוקאביצה יחזור לאימונים עם כדור בשבוע הבא וצפוי להיות כשיר למשחק הגביע נגד אום אל פאחם.

הקטטה, המנכ"ל וגל אראל: יניב קטן הגיב לאירועי הדרבי
"אז מה אם אראל אמר שיש לו צילומים?"

שרי. לא צפוי לשחק נגד בית"ר | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי