בן חיים: "שחטאר מפלצתית", רייכרט: "לא אוהב להפסיד למכבי ת"א"

חלוץ מכבי ת"א מוכן למפגש עם סולומון בחמישי (21:55, ספורט1). ואן לוון אחרי ה-0:1 על כפ"ס וכיבוש הפסגה: "לא יודע מה מצבו של כהן". קשר הירוקים: "אין לי מה להוכיח למכבי", אלישע: "איום אחד זה לא מספיק"

(גודל טקסט)

לראשונה העונה, מכבי תל אביב כבשה את פסגת ליגת העל כאשר גברה הערב (שבת) 0:1 על הפועל כפר סבא באצטדיון המושבה. כעת, הצהובים מייחלים להפסד של מכבי חיפה מול בית"ר ירושלים ביום שני, אשר ישאיר אותם באופן קבוע במקום הראשון. ביום חמישי הם יפגשו את מנור סולומון ושחטאר דונייצק בסיבוב הנוקאאוט הראשון של הליגה האירופית (21:55, ישיר בספורט1). מן העבר השני, הקבוצה של אלישע לוי רשמה הפסד רביעי בחמשת המשחקים האחרונים ורחוקה ארבע נקודות בלבד מהקו האדום.

פטריק ואן לוון, מאמן הצהובים, אשר צבר 28 נקודות מתוך 30 מאז החל להדריך את הקבוצה, אמר בסיום: "המחצית הראשונה הייתה טובה מאוד לצפייה. שיחקנו טוב, שיחקנו מהר, מדויק ופשוט, יצרנו הרבה מאוד מצבים. לא הצלחנו לכבוש מהרבה מצבים שהגענו אליהם. בחצי השני עשינו לעצמנו קצת יותר בעיות ולא היינו מספיק טובים בהחלטות הפשוטות".

איך ההרגשה להוביל את הטבלה: "זה לא התכלית של הערב הזה. נחמד עבור הקבוצה לחזור מאיפה שהיינו ולהשיג את זה".

לקראת שחטאר בחמישי: "במחצית השנייה איבדנו אנרגיות כי היו לנו כמה בעיות ועכשיו נצטרך להתךאושש ולהכין את עצמנו למשחק חשוב וקשה מאוד".

הפציעה של יונתן כהן: "לא דיברתי עם הצוות הרפואי. נבדוק מה מצבו".

פטריק ואן לוון | אודי ציטיאט

טל בן חיים, שבישל את שער הניצחון, סיפר בסיום: "ניצחון חשוב מאוד. ידענו שלא יהיה קל. כפ"ס עשתה צרות להרבה קבוצות בליגה וניצחה את מכבי חיפה. היינו מאוד ודומיננטיים וטובים בחצי הראשון, הגענו שם לכמות מצבים שיכולנו להכריע בה את המשחק. לצערי לא הצלחנו לכבוש מעבר לשער הראשון, וזה גרם למשחק להסתבך טיפה מבחינתנו במחצית השנייה. בסוף ניצחנו וזה מה שחשוב".

על כך שהוקפץ להרכב רגע לפני השריקה בעקבות פציעתו של יונתן כהן: "יש לנו חימום של המחליפים. זה קרה 10 דקות בערך לסוף החימום, אז הייתי חם בשלב הזה. אני שמח שעזרתי לקבוצה להשיג ניצחון חשוב היום. שחטאר בחמישי? זה יהיה סיפור שונה לגמרי. ראינו אותם השנה בליגת האלופות, הם ניצחו פעמיים את ריאל מדריד. ברור שזו קבוצה מפלצתית, אבל כמו בכל משחק נבוא וננסה לעשות את הכי טוב שלנו כי אנחנו מכבי ת"א".

מאמנה המאוכזב של הפועל כפ"ס, אלישע לוי: "במצבנו, אנחנו לא יכולים לחשוב שאנחנו מפסידים מראש בכל משחק כזה או אחר. זו לא הייהת הגישה שלנו גם היום. כשאתה מאבד ריכוז נגד מכבי ת"א אתה יכול לפסוג. התקשנו מאוד בחלק הקדמי, מלבד הסוף שהצלחנו להכניס כמה קרוסים. הלו"ז קשוח מאוד, השחקנים נתנו הכל וזה לא הספיק. נחפש נקודות במשחק הבא".

אלישע לוי | אודי ציטיאט

"היינו שם מבחינת משחק ההגנה, אבל איום אחד זה בוודאי לא מספיק", המשיך אלישע והתייחס למשחק ההתקפה. "שיחקנו במערך של שלושה-ארבעה שחקנים בהתקפה וצריך לעשות יותר. לא עשינו את זה היום נגד מכבי ת"א, נעשה את זה נגד קבוצות אחרות".

בן רייכרט, קשר כפ"ס, אמר: "אף פעם לא נעים להפסיד, ואני אישית גם לא אוהב להפסיד למכבי ת"א. זה עוד יום בעבודה שלנו. הפסדנו ואני חושב שיכולנו לעשות יותר. נפיק את הלקחים ונמשיך קדימה".

העימות עם אנריק סבוריט במחצית הראשונה: "זה קורה במשחק. היה עימות פיזי. לא צריך להתייחס לזה יותר מדי. זה לא קשור למכבי ת"א, אין לי מה להוכיח למכבי ת"א, אני כבר לא אהיה שם בקריירה שלי, בוא נגיד ככה".

אנריק סבוריט, בן רייכרט, אלישע לוי | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי