10 שערים ב-20 משחקים: בסכנין מודאגים מההתקפה

אחרי ה-0:0 מול אשדוד, בקבוצה מהמגזר חוששים מהתפוקה הדלה של החלק הקדמי: "מחויבות והקרבה לא יספיקו כדי להישאר בליגה". ריאן ושפנדלהופר צפויים להצטרף השבוע לאימונים, דאגה מפציעת ולאסקס

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

שבוע סוער עבר על בני סכנין. הוא התחיל בהפסד הכואב להפועל כפר סבא, המשיך לעימות בין היו"ר מוחמד אבו יונס לניסו אביטן, שהספיקו להתפייס ביום שישי, ונגמר אתמול (שבת) עם ה-0:0 מול מ.ס אשדוד באצטדיון הי"א. אחרי העימות, המאמן זכה לתמיכה מהשחקנים ובמיוחד מהכוכב שלו, בירם כיאל.

רצף שלושת ההפסדים של סכנין נעצר אתמול, וזה בהחלט הביא לעידוד, אך במועדון מרגישים את הבעיה בחלק ההתקפי. "יש מחויבות והקרבה, אבל זה לא יספיק כדי להישאר בליגה. לא יכול להיות שנכבוש 10 שערים ב-20 משחקים", אמרו בקבוצה.

ביום חמישי ייערך המשחק הדחוי מול בית"ר ירושלים, ועד אז מקווים בסכנין להתחזק בשני שחקני הרכש האחרונים – אימסעיל ריאן ולוקאס שפנדלהופר. הקשר יעבור בדיקות רפואיות ולאחר מכן יצטרף לאימונים, וגם הבלם האוסטרי יסיים את הבידוד של הזרים ויחזק את החלק האחורי.

מי שמעלה חשש כרגע הוא סבסטיאן ולאסקס, שמתקשה להחלים מהפציעה ובמועדון שוקלים להעבירו לשיקום נוסף. כזכור, התברר כי השחקן סובל מקרע בשריר התאומים. "כשנקבל את כל הסגל במלואו יהיה אפשר לשפוט את המאמן והקבוצה", אמרו במועדון.

סבסטיאן ולאסקס | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי