לוזון זעם: "גם בליגה השנייה לא מבזבזים ככה זמן". קורצקי: "ניצחון ענק"

מאמן מכבי פ"ת מתוסכל אחרי ההפסד 1:0: "עד כמה המשחק חשוב, זה חריג מכל פרופורציה". אולם, הודה: "לא סיכנו את השער וזו אחריות שלנו ליצור יותר". המאמן מנצח: "המתח הזה קשה, האיכות שלנו תבוא לידי ביטוי"

(גודל טקסט)

מכבי פתח תקווה הגיעה פייבוריטית למשחק נגד הפועל חדרה אך למרות ששיחקה לא רע – נכנעה 1:0 אחרי שגיאה קשה של רובי לבקוביץ'. הקבוצה ממלאבס רשמה הפסד שני ברציפות ושוב לא הצליחה לכבוש. בזמן שבחדרה חגגו את הבריחה מהקו האדום, הרי שלגיא לוזון היו טענות קשות כלפי הסגנון של היריבה.

לוזון אמר לאחר המשחק: "אני חושב שגם בליגה הלאומית כשנופלים וקמים ונכנסים ויוצאים ומבזבזים זמן – אני לא זוכר דבר כזה. גם לבזבז זמן יש דרך בגבול הטעם הטוב עד כמה שהניצחון חשוב. זה חריג מכל פרופורציה, אבבל צריך לבוא בטענות לעצמנו כי אמנם שלטנו בקצב המשחק והיינו עם הכדור אבל למעט פתיחת המשחק כאשר תאי ואיהב הגיעו למצלבים – לא יצרנו כלום. במחצית השנייה לא בעטנו. כשאתה לא מסכן את שער היריבה והיא מצופפת ומבזבזת זמן – אחריות שלנו ליצור יותר. לא עשינו את זה ולא היינו מסוכנים מספיק ושילמנו על טעות שלנו. זה חלק מהמשחק".

על כך שהקבוצה לא מזכירה את היכולת מפתיחת העונה: "אם נלך לפי עובדות, הפגרה הכפויה שלא באשמתנו ולא באשמת אף אחד – המשחקים שבוטלו בשיא המומנטום שלנו – פגענו בקצב שלנו וביכולת שלנו וזו עובדה אבל לא נשתמש בזה בתירוץ וניצור אליבי ליכולת כזו או אחרת, אנחנו צריכים לתקן את מה שצריך לתקן, נעבוד ונשתפר ונחזור טובים יותר".

בריבו מחמיץ בפתיחת המשחק. לפ"ת לא היו מצבים | שלומי גבאי

מן העבר השני, קורצקי כמובן היה מאושר: "ניצחון ענק. המשחק הזה היה צריך להיגמר בתוצאה יותר גבוהה. אנחנו מגיעים למצבים עם יתרון מספרי בהתקפה. אין לנו כוחות למתח הזה בסוף. יכולנו לגמור את המשחק הרבה לפני אבל משחק ההקרבה של השחקנים והמלחמה היה מדהים. אני מאמין שככל שיעבור הזמן האיכות בהתקפה תבוא לידי ביטוי.

הלחץ בתחתית: "לחץ תמיד יהיה, גם אחרי ניצחון וגם אחרי הפסד, זה הכדורגל, שחקנים השקיעו כסף ואנחנו רוצים לשמח אותם ועובדים קשה כדי להצליח גם אנחנו. אני שבועיים בקבוצה, ארבעה משחקים בפרק הזמן הזה זה קצת יותר מדי, הרבה שיחות ואסיפות וידאו ומעט אימונים. אני מאמין שנמשיך לעבוד קשה ונגיע יותר טוב למשחק הליגה הבא אחרי הגביע.

על כך שלא חשש מהאתגר: "חשש תמיד יש בכל מצב גם בצמרת וגם בתחתית אבל במקצוע הזה צריך לקחת סיכונים ולדעת להתמודד עם מתחים, אני מאמין במועדון הזה מאוד, קיבלו אותי כמו שצריך ואני מודה להם על כך, צירפנו שחקנים שמאוד יעזרו לנו בהמשך ונכניס שחקנים לכושר אחרי שיחזרו מפציעות. יש לחדרה מה להגיד בליגה".

מנחם קורצקי | שלומי גבאי

לקבוצות האחרות יש פחות משחקים: "אני באתי בסיטואציה מסוימת וקצב צבירת הנקודות משביע רצון בינתיים למרות שפספסנו נגד הפועל תל אביב. האווירה טובה וצריך לשמור על זהף ברור שאנחנו רק בהתחחלה. החזרנו נקודות שהלכנו לאיבוד במהלך העונה".

שובל גוזלן כבש את שער הניצחון, שערו החמישי העונה בליגה. "אני חושב שכשעבודים קשה באה הברכה, אנחנו שמחים. זה ניצחון סופר חשוב, יש לנו זמן עכשיו עד למשחק הליגה הבא. הכל הולך לנו קשה אבל כנראה שזו העונה אבל אנחנו עד הסוף פה. התחתית הצפופה? לחץ זה טוב, זה טבעי. זה יהיה עד הסוף, אני מאמין בנו וזה תלוי בנו".

מרגיש טוב בחדרה: "אני לא חושב על אשדוד קבוצתי הקודמת, אני משחק ומביא מספרים וככה זה אצל חלוץ זה עוד רחוק ממה שאני רוצה וממה שהקבוצה צריכה ממני אבל עשינו ניצחון חשוב נגד קבוצה חזקה מאוד בליגה הזו".

שובל גוזלן חוגג עם דיא לבאבידי | שלומי גבאי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי