"יש כאן שחקנים שאמרו לי לא לגעת בהם": שיחת המוטיבציה של גולן

היועץ המקצועי של חדרה ערך אסיפה עם השחקנים לפני הניצחון 0:1 על מכבי פ"ת: "אמרו לי את זה גם אבו פאני ולוסיו, אבל אני מאמין בכם. רוצה שתהיו רשימת הגאווה הבאה שלי". אפריאט וכחילה יהיו כשירים לסכנין?

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

"הניצחון הכי חשוב העונה עד עכשיו ואחד הניצחונות הכי חשובים בשנים האחרונות", כך הגדירו בהפועל חדרה את ה-0:1 על מכבי פתח תקווה אתמול (ראשון), אשר העלה את הקבוצה של מנחם קורצקי מעל הקו האדום והעניק לה הרבה אוויר בתחתית.

במועדון הודו כי זאת לא הייתה תצוגת כדורגל גדולה, אך העריכו את משחק ההקרבה של השחקנים, שהגיע בעיקר בשל שיחה מיוחד שערך עמם אורן גולן. היועץ המקצועי אמר לשחקנים לפני המשחק: "היו בשנים האחרונות לא מעט שחקנים שאמרו לי לא לגעת בהם, ויש גם היום שחקנים. עדיין, אתם כאן כי אני מאמין בכם".

"עשיתי הכל כדי שכל שחקן שנמצא כאן יהיה כאן למרות החסרונות שלו", המשיך גולן. "פעם אמרו לי את זה גם על מוחמד אבו פאני, לוסיו, אליאל פרץ, קווין טאפוקו, עדן קארצב ואילון אלמוג, ועדיין לקחתי אותם לקבוצה, כי האמנתי בהם והם מינפו את עצמם. אתם ורק אתם יכולים לסדר את החיים שלכם כלכלית ומקצועית וזה תלוי רק בכם. אני רוצה שאתם, השחקנים שנמצאים היום במועדון, תהיו רשימת הגאווה הבאה שלי".

אורן גולן
אורן גולן | 103

כעת, בחדרה מרוצים מכך שלאחר תקופה עמוסה, המשחק הבא ייערך רק ביום שני בעוד שבוע, מול בני סכנין בגביע. בקבוצה ינסו להכשיר בזמן הזה מספר שחקנים פצועים, כמו טל כחילה (שנעדר בעקבות פציעה בשרירי הבטן) ויהב אפריאט (מתיחה). גם מקסים פלקושצ'נקו ומוחמד אוסמן (שסובל ממתיחה) ייבדקו, אך אמורים להיות כשירים למשחק. "יש לנו מספיק זמן לנוח ולהגיע דרוכים, כי מעכשיו כל משחק הוא סופר חשוב", אמרו במועדון.

גוזלן חוגג עם לבאבידי. ניצחון חשוב | שלומי גבאי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי