קורצקי: "הלחץ בהפועל ת"א היה שונה מאוד לעומת הלחץ בחדרה"

המאמן שהשיג ניצחון סנסציוני על מכבי פ"ת, התבקש להשוות את הסיטואציה הנוכחית לזאת שהייתה עם האדומים ב-2017: "אז היה קשה לבנות את הסגל, היום עשינו חיזוקים נכונים". על מאבקי התחתית: "הטבלה משקרת"

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

המינוי של מנחם קורצקי לחדרה על חשבונו של שרון מימר עשו עד כה ללא ספק את העבודה. המאמן החדש קטע רצף של ארבעה הפסדים רצופים והעלה במהרה את הקבוצה מהשרון מעל הקו האדום. עם זאת המאמן שהתראיין היום (שני) בתוכנית הספורט של רדיו 103FM מבין כי המאבק בתחתית רחוק מלהיות גמור.

האזינו לראיון

על הפתיחה המוצלת בחדרה אמר קורצקי: "הקבוצה עשתה עד כה 7 מ-12 נקודות ואני באמת זוקף את זה לזכות השחקנים. הם עשו את השינוי והפנימו שכרגע סגנון המשחק צריך להשתנות ולשחק כמו קבוצה שרוצה להישאר בליגה. ברור לנו שזו רק ההתחלה ויש עוד המון משחקים, אבל הכיוון הוא חיובי".

איך הסגנון השתנה: "כרגע אנחנו מתמקדים יותר בהגנה, כי הקבוצה מאוד כישרונית אי אפשר להתעלם מזה, לכן צריך למצוא את האיזון בין ההתקפה להגנה ואני שמח שאנחנו מצליחים לבוא לידי ביטוי גם בהתקפה והשילוב כרגע הוא שילוב טוב".

שובל גוזלן פורח מחדש מאז שהגעת: "הכל זו עבודה קשה, זה כבר גול שני שהוא כובש מלחץ גבוה, גם נגד סכנין הוא עושה גול דומה וכן, רואים את התוצאות בשטח".

שובל גוזלן חוגג עם דיא לבאבידי | שלומי גבאי

יש לך המון שחקנים מוכשרים בקישור, לא כולם יכולים לשחק: "אני חושב שכן אם הם יבינו באותה מידה שהם צריכים להיות מחויבים גם בהגנה וגם בהתקפה, זה תלוי בהם ואמרתי להם את זה. אבל בכל מקרה יש עוד ליגה ארוכה והמון משחקים, כולם יקבלו את הדקות שלהם. יש שחקנים שעדיין לא בכושר ובסופו של דבר חסר שחקן פה, שחקן שם, אז תמיד יהיה מקום לכולם".

יש לחץ במועדון: "כן, אי אפשר להתעלם מכך שהטבלה משקרת. בואו נהיה אמיתיים, לבני יהודה חסרים שלושה משחקים, גם לבני סכנין ולהפועל תל אביב חסרים משחקים, אז אנחנו עדיין באיזור המסוכן. בכל רגע נתון אנחנו יכולים לרדת מתחת לקו האדום. אני מאמין שברגע שייכנס ביטחון לסגל הזה, אנחנו נעשה דברים טובים".

מה ההבדל בין הקדנציה בהפועל תל אביב להיום: "עם הפועל תל אביב זו הייתה סיטואציה מאוד שונה. קיבלתי את הקבוצה עם מינוס 9, מקום אחרון כמעט ללא שחקנים והיה קשה מאוד לבנות את הסגל. עם חדרה אני חושב שכן עשינו השלמות טובות עם שחקנים שיעמיקו ויחזקו את הסגל. וגם החלץ שהיה בהפועל תל אביב היה שונה מאוד מהלחץ בחדרה".

קורצקי
מנחם קורצקי בעונת הירידה של הפועל תל אביב | עדי אבישי

עוד מעט ימתינו לכם קברות תחתית מול כפר סבא ובני יהודה: "זאת הליגה אבל בשום משחק אנחנו לא באים בגישה של לאבד נקודות. אנחנו רוצים לנצח בכל משחק, בטח נגד כפר סבא ואנחנו צריכים להתכונן לכל משחק ולהגיע הכי מוכנים שאפשר ולהבין שאם לא נגיע כמו שצריך אנחנו עלולים להפסיד".

מה המטרות של חדרה לטווח הארוך: "בסופו של דבר צריך לייצר מחלקת נוער שתייצר שחקנים. זה מה שיהיה העתיד של המועדון. בינתיים אנחנו מתבססים על שחקנים מושאלים שרוצים לקבל דקות, אבל ללא ספק, הפועל חדרה צריכה להתבסס על שחקני בית כדי להמשיך להתקיים".

חגיגות של הפועל חדרה | שלומי גבאי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי