חגיגה במכבי חיפה: "לא יכולנו לבקש משהו טוב יותר"

הירוקים מרוצים מה-0:3 על בית"ר ירושלים והחזרה למקום הראשון: "קיבלנו את שרי הישן והטוב, דוניו ממשיך להוכיח שמדובר בשחקן ראוי". עוואד וגרשון עשויים לפתוח בגביע, במועדון נערכים לדיון ברביעי

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

שמחה גדולה במכבי חיפה לאחר הניצחון הגדול על בית"ר ירושלים אמש (שני), אותו הגדירו במועדון הירוק כאחד הניצחונות החשובים של העונה. במועדון חששו שאירועי הדרבי והעובדה שמכבי תל אביב עלתה לפסגה לראשונה העונה, תשפיע על היכולת של השחקנים ולכן בימים האחרונים עבדו בעיקר על הצד המנטלי, כאשר גם המאמן ברק בכר ערך מספר שיחות אישיות ודרש משחקניו להתמקד במשחק הקרוב, השחקנים שמעו למאמנם בצורה כמעט מושלם ופעלו בדיוק על פי תוכנית המשחק.

"השחקנים הגיעו מוכנים ועשו עבודה נהדרת בשני צדי המגרש. לא יכולנו לבקש משהו טוב יותר. גם לא ספגנו, גם קיבלנו את צ'רון שרי הישן והטוב גם וגודסוואי דוניו ממשיך להוכיח שמדובר בשחקן ראוי למכבי חיפה", אמרו במועדון.

מעבר לכך, לאור היתרון הגדול של מכבי חיפה, בכר גם הצליח לשלב את המחליפים כמו עומר אצילי, הבלם רמי גרשון שקיבל דקות ראשונות בליגה ומוחמד עוואד שזכה לבכורה מחודשת לאחר אימון אחד בלבד. השניים האחרונים נמצאים בתמונת ההרכב לקראת משחק הגביע נגד הפועל אום אל פאחם בשבת.

שחקני מכבי חיפה חוגגים | דני מרון

יחד עם זאת, במועדון כבר חושבים על הדיון ביום רביעי סביב אירועי הדרבי. כזכור, אתמול תובע ההתאחדות הודיע כי לא פחות מארבעה שחקני מכבי חיפה יעמדו לדין, מדובר בבוגדן פלאניץ', עאיד חבשי, סאן מנחם ודולב חזיזה. למעשה נגד חבשי וחזיזה יעמדו תחת סעיפים משמעותיים יותר שהוגדרו כ'נסיבות מחמירות' והמשמעות שצפויים בעונשים קשים יותר.

גם המועדון עצמו עלול להיענש בסעיף דומה וזאת לאור העובדה שנכתב בכתב התביעה כי היו מספר אנשים במועדון על כר הדשא למרות שלא היו רשומים בטופס המשחק. היועצים המשפטיים של הירוקים כבר לומדים את החומר ובמהלך היום ינסו להחליט לגבי הקו אותו יובילו בדיון, כאשר ההערכה שהירוקים יטענו שהם לא אלו שהתחילו בקטטה.

מעבר לכך במועדון יטענו כי מנחם עצמו לא אמר את המילה: "סמרטוטים" כמו שנכתב בדו"ח. בכל מקרה ישנו חשש מהעונש של מנחם, כאשר טאלב טוואטחה פצוע ועדיין לא ברור לגבי חומרת פציעתו. "יש לנו אמונה שכל הרעשים לא יביאו לעונשים חמורים יותר ונצא מזה בנזק מזערי", אמר גורם בחיפה.

דולב חזיזה | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי