הפועל ת"א תציע חוזה חדש לגוטליב, שמחוזר ע"י ארבע קבוצות בליגה

שביעות רצון מהבלם שמסיים את חוזהו בקיץ, אך במועדון בעיקר מאוכזבים מהחלק הקדמי ומהתיקו המאופס מול בני יהודה: "מרגישים כאילו הפסדנו". דורון ליידנר יפתח במקום דני גרופר המוצהב מול אשקלון בגביע

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

אכזבה גדולה בהפועל תל אביב לאחר התיקו המאופס בבלומפילד נגד בני יהודה וגם העובדה שהשלימה משחק שישי ברציפות ללא הפסד לא ניחמה איש. האדומים אמנם עדיין מעל הקו האדום עם 20 נקודות, אך בני סכנין תוכל לחלוף על פניהם אם תגבור במחזור הקרוב על בית"ר ירושלים.

גורם במועדון אמר: "התכוננו לסוג משחק נסוג של בני יהודה. באימונים תרגלו איך לפרוץ את המערך המעובה, אך כלום לא הצליח התקפית. לא היה את הרועה והנחישות כדי לנצח. התחושות בחדר ההלבשה בסיום המשחק היו כמו אחרי הפסד, וזה מסביר הכל".

יחד עם זאת, במועדון גם הסתכלו גם על הצדדים החיוביים והחמיאו לבלמים אדי גוטליב וסיאנדה קולו על משחק ההגנה היציב והלוחמני. גוטליב אשר חתום עד תום העונה הנוכחית, יקבל בקרוב מראשי הפועל תל אביב הצעת חוזה לעונה נוספת, לאחר שנודע לגורמים במועדון כי ארבע קבוצות בכירות בליגת העל עוקבות אחריו.

אדי גוטליב | אריאל שלום

מנגד, בהפועל תל אביב מצפים משמות כמו אושר דוידה, שלומי אזולאי, לידור כהן וגיל יצחק לכבוש כמות גבוהה יותר של שערים בשלב הזה של העונה ובאימונים ינסו לעזור להם לממש את הפוטנציאל ההתקפי שלהם.

המאמן ניר קלינגר אמר: "תכוננו לסוג משחק כזה. אנחנו יכולים לבוא בטענות רק לעצמנו. צריך לשפר את הסיומת ואת החדות ההתקפית למרות השליטה המוחלטת שלנו". דן איינבינדר הוסיף: "העברנו מסר, אנחנו פה כדי לשחק כדורגל חיובי ולהילחם על כל נקודה כשהמטרה היא להישאר בליגה".    

אושר דוידה | אריאל שלום

שני המשחקים הקרובים של הפועל תל אביב בליגת העל יהיו נגד מכבי נתניה בחוץ ומול מכבי חיפה בבית ועבור האדומים ברור כי יהיה קשה להמשיך מולן את רצף המשחקים ללא הפסד, אך עוד לפני כן הקבוצה של קלינגר תפגוש את הפועל אשקלון במסגרת הגביע, ממנו ייעדר דני גרופר בשל צבירת צהובים ואותו יחליף המגן השמאלי המבטיח דורון ליידנר.

נושא נוסף שמרחף מעל מתחם חודורוב הוא פרשת מאור בוזגלו. לא תתקיים פגישה נוספת מול בורר ההתאחדות לכדורגל, עמיאל תגר, שאמור לקבל בקרוב את החלטתו בנושא תביעתו של השחקן נגד קבוצתו. עם זאת יש לציין כי ההחלטה יכולה להתקבל בכל זמן נתון ועל פי שיקול דעתו של הבורר. כזכור, בתביעה בוזגלו דרש מהאדומים סכום של שני מיליון שקלים.

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי