אוהדי הקבוצות נגד המתווה: "המקורבים והעסקנים ייהנו מכרטיסים"

אוהדי הפועל תל אביב
אוהדי הפועל תל אביב | דני מרון

הארגונים 'לאה קטמין' (הפועל ת"א) ו'אולטרסאות'' (ב"ש) מחו על ההחלטה להכניס 500 אוהדים למגרשים: "פוליטיקאים לא מבדילים בין בלומפילד למתנ"ס. אם הפיילוט המגוחך יאושר - נתייצב כולנו מחוץ לאצטדיון"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

לאחר שמנהלת הליגות בכדורגל החליטה לפנות למשרד הבריאות בבקשה לפתוח שליש מתכולת כל אצטדיון לכניסת קהל, כפי שנכתב כאן אתמול (שלישי), הבוקר אוהדי הפועל תל אביב והפועל באר שבע הביעו גם הם התנגדות למתווה שאושר על ידי הממשלה, לפיו 500 איש יוכלו להיכנס למשחקי הכדורגל החל מיום ראשון הקרוב.

ארגון האולטראס של האדומים מתל אביב, הנושא את השם 'לאה קטמין', הפיץ הודעה והכריז: אם המתווה יאושר – כולנו נתייצב בבלומפילד ביום שני. "בעוד כשבועיים נציין שנה מהמשחק האחרון של הפועל תל אביב בו נכחו אוהדים ביציעים. אותו המשחק היה לפתיחתה של אחת השנים הקשות שלנו כאוהדי ספורט – שנה בה נאסר עלינו לפקוד את ביתנו ולמלא את היציעים בצבע וטירוף", לשון ההודעה.

"השלב הנוכחי, שהיה צפוי וידוע לכולם, הוא השלב בו אנו נמדדים: בעוד במדינות אחרות מקבלי ההחלטות למדו מה הוא חשבון פשוט ותפוסת היציעים המותרת נקבעת באחוזים, אצלנו נראה כי ישנם פוליטיקאים אשר אינם מבדילים בין אצטדיון בלומפילד לאולם המתנ"ס בנס ציונה. 500 אוהדים באצטדיון כדורגל של 30 אלף מקומות זאת תמונה רעה, עצובה ומיותרת. דבר כזה אינו משרת כלל את אוהדי הכדורגל והכדורסל, ואלו שייהנו מכרטיסים יהיו שלל המקורבים והעסקנים שממלאים כל פינה בספורט הישראלי. כארגון אוהדים אשר תמיד פועל למען האינטרס של כלל אוהדי הקבוצה, ולמרות הרצון העז לחזור ולתמוך בקבוצה בשעתה הקשה מתוך היציעים, לא נעשה זאת במצב אבסורדי בו כמות מזערית בלבד מכלל האוהדים מורשה להיכנס אל שערי האצטדיון. לא ניתן יד להפרדת הקהל לשווים יותר ופחות".

"ברור לכל כי כלל לא מעניין את בעלי הקבוצות ושר הספורט רווחת האוהדים אלא תמונה מזוייפת של "חזרה לשגרה". בחלוף שנה של טיפול כושל במציאת פתרונות לקהל הספורט בישראל, עלינו לוודא כי הסוגייה לא תרד מסדר היום ולדרוש מתווה שפוי ופרופורציונלי – כזה המכיר במציאות המגפה אך אינו מזלזל בחשיבות הספורט למאות אלפי האוהדים. במידה והמנהלות למינהן יאשרו את הפיילוט המגוחך של הממשלה, ביום שני הקרוב נתייצב כולנו מחוץ לבלומפילד בכדי לדחוף את הקבוצה ולהציב עובדות בשטח- תמונה מזוייפת של 500 איש מלאכותיים בפנים תזכה למענה של 5000 אוהדי ספורט אמיתיים בחוץ! ספורט להמונים ולא לעסקנים!".

שחקני הפועל תל אביב חוגגים עם האוהדים
אוהדי הפועל ת"א. יתייצבו שוב בבלומפילד? | דני מרון

מאוחר יותר הצטרף ארגון 'אולטרסאות', של אוהדי הפועל באר שבע, שמסר: "לאור המתווה המתגבש ליום א' הקרוב, שבו תותר כניסה ל-500 אוהדים בלבד, לאחר התייעצות שקיימנו מול גורמי המועדון החלטנו לוותר על הזכות שלנו בתור ארגון להיכנס ליציעים (למרות שרובנו מחוסנים) ולתת את האפשרות לקהל המבוגר יותר, אלו שבאמת עברו שנה לא קלה. למרות הגעגוע ולמרות שהקבוצה צריכה דחיפה ועידוד הארגון יגיע לסביבת האצטדיון ויעודד מבחוץ. המטרה שישמעו אותנו כאילו אנחנו בדרומי. לא ניתן יד להחלטה ההזויה של 500 איש באצטדיון של 16 אלף! חיכינו שנה, נחכה עוד טיפה, בעוד כשבועיים נקווה שהכמות תגדל משמעותית ונוכל לחזור עם טירוף כולנו יחד! אנחנו נהיה בחוץ ונעשה קרנבל! יאללה הפועל יאללה באר שבע".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי