במכבי חיפה בטוחים: "בית הדין לא ירצה להכריע את גורל העונה"

הירוקים נערכים לדיון על אירועי הדרבי וטוענים: "הפסדנו לא מעט משחקי דרבי שהיו בהם התרסות, מעניין שאף פעם זה לא נגמר בעימות פיזי". במועדון ינסו לנקות את פלאניץ', חזיזה ובן דב ולמזער את העונשים

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

דריכות במכבי חיפה לקראת הדיון שייערך היום (רביעי) בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל ואליו יגיעו ארבעה משחקני הקבותה וזאת בעקבות המהומה בסיום הדרבי מול הפועל חיפה. מדובר בעאיד חבשי, בוגדן פלאניץ', סאן מנחם ודולב חזיזה, כשגם המנכ"ל אסף בן דב יעמוד לדין.

במועדון יגיעו לבית הדין עם צילומי טלוויזיה וטיענים שמטרתם ברורה – למזער ככל הניתן את העונשים. בין השאר יטענו הירוקים כי מנחם, אשר התגרה בספסל של הפועל חיפה ולמעשה התחיל את המהומה, לא אמר את המילה "סמרטוטים" ובסך הכל חגג את הניצחון החשוב בדרבי.

"עוד לא היה שחקן כדורגל שעמד לדין על התרסה", אמרו הבוקר מכבי חיפה לספורט1 והסבירו את הדברים: "לצערנו הרב, הפסדנו מספר משחקי דרבי בשנים האחרונות והיו התרסות מצד שחקני הפועל חיפה במהלך ובסיום חלק מהמשחקים, אבל אף פעם זה לא נגמר בעימות פיזי. מעניין למה".

שחקני מכבי חיפה והפועל חיפה בקטטה | מאור אלקסלסי

הירוקים יטענו כי שחקני הפועל החלו את העימות הפיזי ואילו השחקנים שלהם רק ניסו להתגונן. בכרמל מתכוונים להראות באמצעות צילומים מהטלוויזיה כי העבירות אשר מיוחסות לחזיזה ופלאניץ' אינן מוצדקות והם יטענו כי השניים כלל לא ביצעו עבירות חמורות אלא רק ניסו להפריד.

באשר לבן דב, במכבי חיפה ינסו להוכיח כי המנכ"ל נכח במקום על מנת להפריד ונקלע לעימות עם אלון תורג'מן שהפיל אותו לרצפה. במועדון הביעו שביעות רצון מכך שמוחמד אבו פאני, שצוין בדו"ח השופט, לא נכלל בכתב האישום של התובע ואמרו "זה מוכיח שכל הדו"ח צריך להיבדק".

באשר למשחק הגביע הקרוב מול הפועל אום אל פאחם, המאמן ברק בכר יחליט לגבי ההרכב רק לאחר שיידע מי מהשחקנים יעמוד לרשותו. "אנחנו בטוחים שבית הדין יקבל החלטה הגיונית ולא יכריע את גורל העונה", אמר גורם במועדון.

בתוך כך, מי שעשויים להגיע לבית הדין הם חלק מאוהדי הקבוצה, שמתכננים למחות נגד גורמים מסוימים.

גל אראל נאבק עם מוחמד אבו פאני | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי