קינדה המליץ: בית"ר ירושלים עוקבת אחר דניאל שאלוי

חיזורים לקראת הקיץ: במועדון התייעצו עם הקשר לגבי בנו של סטפן שאלוי, שמשחק בקנזס. כעס על הרחקת עטר, שלא הורחק מאז הדרבי ב-2012: "יותר חמור מהמהומה בחיפה?". אולסק יערוך בכורה

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בבית"ר ירושלים לא אהבו את ההחלטה של בית הדין בעניינו של אלירן עטר. השחקן, שהגיע אתמול לבית הדין ביום הולדתו ה-34, טען במהלך הדיון כי הוא לא נגח בלאמק בנדה וציין כי תקופה ארוכה שלא ספג כרטיס אדום. ליתר דיוק, ההרחקה האחרונה שלו הייתה בנובמבר 2012, במהלך ההפסד בדרבי בין מכבי להפועל תל אביב, כאשר ספג שני כרטיסים צהובים בשבע הדקות האחרונות של המשחק. "שי קונסטנטין קיבל שלושה משחקים אחרי שמחא כפיים לשופט במשחק אימון, עטר שלושה משחקים אחרי התקרית מול נתניה", ציין גורם בבית"ר והוסיף בציניות: "זה כנראה הרבה יותר חמור מהאירועים בדרבי של חיפה".

בית"ר יצאה אתמול למלון בצפון יחד עם הרכש החדש ניקו אולסק. במועדון מדווחים כי הקשר נקלט במהירות בקבוצה. מה שעזר לו זה כמובן הקשר האישי עם צמד המאמנים סלובודאן דראפיץ' וששי ברדה והחברות עם עלי מוחמד. אולסק ייכלל בסגל הערב מול בני סכנין (החל מ-19:45, ישיר בספורט3) אך לא בטוח שהוא מסוגל לפתוח בהרכב. יחד עם זאת, לאור הפציעות הרבות, כל האפשרויות נלקחות בחשבון וייתכן שיפתח ברגע האחרון. עלי מוחמד יפתח בקישור, כשירדן שועה ועידן ורד בחלק ההתקפי. התלבטות קיימת בין חלאופילו פלייטר לרועי פדידה.

בנושא אחר: עדיין לא ברור מה יהיה התקציב ומה יהיו המטרות של בית"ר בעונה הבאה, אך בימים האחרונים החל מעקב אחר חלוץ לעונה הבאה. לספורט1 נודע כי דניאל שאלוי, בנו של סטפן שאלוי, נמצא ברשימת המועמדים של המועדון. שאלוי, 24, משחק בקנזס, קבוצתו של גדי קינדה. בבית"ר נמצאים בקשר עם קינדה שהמליץ לאנשי בית"ר על השחקן, שמסוגל לשחק בשתי עמדות בהתקפה: קשר בכנף שמאל וחלוץ.

דניאל שאלוי
דניאל שאלוי | David Berding / Contributor

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי