אייל סגל עקץ את בית הדין: "מתי תחלקו הרחקה למחציות ולחלקי מחציות?"

אחרי שהוחלט לפצל את עונש ההרחקה של שחקני הפועל חיפה, בעלי נתניה הגיב בפייסבוק: "בית הדין היצירתי דואג לתוכניות המקצועיות של הקבוצות?". וגם: בנדה ואלמוג כהן ייעדרו מול בקעת הירדן בגביע

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

לאחר הניצחון המשכנע בתחילת השבוע על הפועל קריית שמונה, מכבי נתניה תשים לרגע בצד את המטרה להעפיל לפלייאוף העליון כשתפגוש מחר (שישי) במסגרת גביע המדינה את הפועל בקעת הירדן (13:00) ותקווה לא להיתקל בקשיים בדרך לשלב הבא. המאמן ריימונד אטוולד, שהגיע לעסקת טיעון עם ההתאחדות לכדורגל וריצה את עונש ההרחקה במשחק הליגה בצפון הרחוק, יוכל לעמוד על הקווים.

מבחינה מקצועית, ההולנדי יחסר לא מעט שחקנים: לאמק בנדה, שבלט מול ק"ש, נפצע בקרסול שוב וצפוי לעבור צילום כשבכל אופן מחר הוא לא יהיה חלק מהסגל. בנוסף, הקפטן אלמוג כהן שסובל מקרע בשריר הירך האחורי ייעדר וכמוהו גם הקשר רוי קורין. בהיעדרם, מי שכן צפוי לחזור לסגל הוא הבלם קליאן ואן דר קאפ, כששיר צדק בכל אופן צפוי לפתוח במרכז ההגנה.

הרכב משוער: דני עמוס, עידו וייר, שיר צדק, דולב אזולאי, רותם קלר, עומרי גנדלמן, אביב אברהם, גבי קניקובסקי, אבובקר דומבייה, פרננד גורי, קוואן פרייטר (בן אז'ובל).

בעניין אחר, הבעלים אייל סגל התייחס הבוקר בפוסט בעמוד הפייסבוק של קבוצת האוהדים להחלטת בית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל ולעונשן של החיפאיות לאחר אירועי הדרבי, כשהיום בית הדין אישר את תיקון סדר ריצוי עונשי ההרחקה של הפועל חיפה. כפי שנחשף בעבר בספורט1, סגל יוזם הקמת מנגנון שיפוט חיצוני שיכלול שופטים שיוסמכו לכך.

סגל כתב: "ואני שואל, שאלת כפירה וממש לא ממתין לתשובה, אחרי הפסיקות האחרונות של בית הדין המכובד (שכפוף לרגולציה מחמירה…) של עולם הכדורגל בישראל, שמקפיד על שיוויוניות מוחלטת בענישות של השחקנים, אנשי הצוות המקצועי, המנהלים ובעלי המועדונים השונים ובעיקר יצירתי ופורץ דרך, מתי תהיו ראשונים ותחלקו הרחקה למחציות ולחלקי מחציות, על מנת שזה יסתדר בתוכניות המקצועיות של הקבוצות?

"ואני שואל (שאלת כפירה נוספת), האם ההתאחדות יכולה לתקצב לכם, שעות תכנת (במידה ולא, נדאג ליום סרט..) שיכתוב, נוסחה פשוטה בexcel, שם תרכזו את כל הענישות, על פי שם הקבוצה, חומרת העבירה, העונש שפסק בית הדין, על מנת שזרקאור יהבהב לכם, בכל פעם שההיגיון הבריא שלכם, ידבק ב"קורונה"(או שווה ערך)".

אייל סגל
אייל סגל | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי