בית הדין אישר את חלוקת עונשי ההרחקה בהפועל חיפה. נדבק נוסף בקורונה

במועדון רצו לערער על עסקת הטיעון אך הבינו שזה בלתי אפשרי. אראל יושעה מיידית בעוד תורג'מן ומלול ייענשו רק לאחר חזרתו של קפילוטו. סואירי חיובי לנגיף, שאר השחקנים שליליים. סגל חסר מאוד לקראת הגביע

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

שחקן נוסף בהפועל חיפה נמצא חיובי לקורונה – עמית סואירי. השוער השלישי הצטרף לגיא משפתי, גל אראל, לירן סרדל וסער פדידה אשר נדבקו בנגיף. עם זאת, הבשורות החיוביות הן ששאר שחקני הסגל נמצאו שליליים.

במועדון עדיין לא נרגעו מאירועי הדרבי. במהלך הימים האחרונים לפני הדיון אתמול בבית הדין עמלו היועץ המשפטי של הפועל חיפה, עו"ד עידן גולדנברג, ביחד עם חברי ההנהלה על העמדת כתב הגנה שבראשותו דרשה הקבוצה ניצחון טכני בדרבי אך שעתיים לפני הדיון גילו אנשי המועדון שהיריבה הירוקה הגיעה לעסקת טיעון וזה למעשה גרם גם לאנשי הפועל להסכים והגיע לעסקת הטיעון ולמרות זאת גם מול הדיין ציינו אנשי הצד האדום כי מגיע להם ניצחון טכני, טיעון שנדחה על ידי הדיין ישראל שמעוני.

"אין ספק שהעונשים שלנו היו צריכים להיות מזעריים הרבה יותר, אבל לפעמים עדיף להיות חכם מאשר צודק" אמר גורם במועדון.  בכל מקרה, בקבוצה רצו לערער על ההחלטה כפי שאמר הבעלים יואב כץ אלא כעת התברר שהדבר בלתי אפשרי.

עמית סואירי | דני מרון

בכל מקרה בקבוצה קיבלו בשורות טובות. אמש ביקשה הפועל חיפה לפצל את עונש ההרחקות כלומר שדור מלול ואלון תורג'מן יחלו לרצות את העונש רק לאחר חזרתו של ניסו קפילוטו שמושעה משלושת המשחקים הקרובים. הבוקר (חמישי) הגיע האישור המיוחד.

אתמול נעשתה טעות ובהודעה שקיבלה הקבוצה נכתב כי דווקא גל אראל קיבל אישור לדחיית ההרחקה. במועדון מיהרו לפנות לתיקון הטעות. קפילוטו יחמיץ גם את סכנין ומכבי ת"א וישוב מול הפועל כפר סבא בעוד דור מלול ואלון תורג'מן יחלו לרצות את עונשי ההרחקה מול הפועל כפר סבא. החלוץ יחמיץ גם את מ.ס אשדוד.

כך נכתב בהודעה: "אני מתקן את החלטתי ומורה כי סדר הריצוי העונשים יהיה כדלהלן: גל אראל, עדן בן בסט וניסו קפילוטו יחלו בריצוי העונש כבר מהמשחק הקרוב (משחק הגביע נגד בני יהודה( והשחקנים דור מלול ואלון תורג'מן ירצו את עונשם לאחר סיום ההרחקה של ניסו קפילוטו. אדגיש, אישור ההסדר בענין זה הוא על רקע הנסיבות החריגות בו שרויה הקבוצה כאשר עסקינן בהסדר טיעון אשר התקבל על רקע חולי משמעותי בקורונה בקרב השחקנים ואין לראות בהחלטה זו שום תקדים לעניין ריצוי ענישת ההרחקה במקרים אחרים", הבהיר הדיין ישראל שמעוני, תובע ההתאחדות.

מבחינה מקצועית, בצל הסערה, הקבוצה תתארח באצטדיון בלומפילד במשחק נגד בני יהודה בגביע המדינה. מעבר למורחקים, וחמשת הנדבקים בקורונה, ייעדרו גם נס זמיר שסובל מקרע ברצועה הצולבת וסיים את העונה וגם קייס גאנם שנפצע בתיקו 2:2 נגד הפועל באר שבע ולא ישחק.

This image has an empty alt attribute; its file name is 1032721
קייס גאנם | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי