רוני לוי העביר אימון בכורה: "שמח לחזור, החיבור היה טוב"

המאמן שחתם לעונה וחצי בהפועל באר שבע סיפר על ההתרשמות שלו: "מרגע הפגישה עם אלונה היה חיבור טוב לשני הצדדים. אנשים כאן רעבים להצליח ולהתקדם. אליניב ומאור מאוד מקצוענים"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

עידן חדש בבירת הנגב. רוני לוי מעביר בשעה זו (שני) את אימון הבכורה שלו בהפועל באר שבע. ביום רביעי הודיעה הקבוצה מהדרום על מינויו של המאמן שהחל את העונה בבית"ר ירושלים. אתמול נכח המאמן בן ה-54 במגרש וצפה בקבוצתו החדשה מודחת מהגביע לאחר הפסד 1:0 למכבי ת"א. כעת הוא מתחיל לעבוד על כר הדשא.

רוני לוי אמר: "התחושות שמחות, כיף לחזור למגרשים ולמועדון כזה גדול כמו הפועל באר שבע. אני כבר מחכה ויש לי הרבה מוטיבציה להתחיל". כשנשאל איך יעמוד במטרות של הקבוצה כלומר להגיע לאירופה גם בעונה הבאה, ענה: "צריך לעבוד קשה ולנצח"

ההתרשמות מהקבוצה: "מהרגע הראשון כשנפגשתי עם אלונה היה חיבור טוב מאוד לשני הצדדים. מצאתי במקום הזה הרבה אנשים שרעבים להצלחה ולהתקדמות ולעשייה טובה. אם מדובר באליניב ברדה ומאור מליקסון שהיו שחקנים שלי בעבר ואתה רואה את הרצון והמוטיבציה והמקצוענות שלהם. אסי הוא עוגן חשוב במועדון. אני חושב שיש כאן הרבה עבודה אבל יחד עם זאת אפשר לעשות דברים יפים".

אליניב ברדה ורוני לוי | הפועל "מחסני השוק" באר שבע
אליניב ברדה, רוני לוי, מאור מליקסון | הפועל "מחסני השוק" באר שבע

הופעת הבכורה של לוי על הקווים תהיה דווקא נגד האקסית בית"ר ירושלים ביום ראשון. ב"ש מדורגת במקום הרביעי בטבלה במרחק ארבע נקודות ממ.ס אשדוד. לוי, כזכור, לא זכה בתואר מאז עונת 2015/16 אז כמאמן מכבי חיפה ניצח 0:1 את מכבי תל אביב בגמר גביע המדינה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי