אם נטע לביא יעזוב: תכנית המגירה של מכבי חיפה

נטע לביא , ניר ביטון נטע לביא , ניר ביטון | מאור אלקסלסי , אודי צטיאט
ברק בכר ברק בכר | מאור אלקסלסי
נטע לביא נטע לביא | מאור אלקסלסי
ניר ביטון ניר ביטון | Gettyimages

החיסורים מדאיגים את הירוקים, וכך גם ההתעניינות בשחקני הקבוצה בשבועות האחרונים. בכרמל מבינים שיהיה קשה למנוע מהקפטן לעזוב בקיץ אם ימשיך בכושרו הנוכחי, וסימנו את ניר ביטון כמחליף המושלם

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

ביום שבת (החל מ-19:45 בספורט1) מכבי חיפה תפגוש את קריית שמונה ללא השחקנים המובילים שלה העונה. מלך השערים, ניקיטה רוקאביצה, עדיין מחלים מנגיף הקורונה והפגיעה בשריר התאומים, דולב חזיזה מורחק בעקבות הקטטה בדרבי, כמוהו גם עאיד חבשי וסאן מנחם. יובל אשכנזי מחלים מקרע בשריר האחורי, וצ'רון שרי, שחש בטוב אחרי שנדבק בנגיף, גם הוא בספק.

מכת הפציעות שפגעה במוליכת הטבלה קשה, אך לא חריגה בעונת הקורונה. בחלון ההעברות של ינואר, הירוקים התחזקו באופן משמעותי כשהנחיתו את עומר אצילי ומוחמד עוואד שחזר מהשאלה, אך בכרמל חוששים שחיסורים נוספים ישפיעו על מאבק האליפות, ומתכוונים להימנע ממקרה כזה בעונה הבאה. עניין נוסף שמדאיג את הירוקים הוא ההתעניינות בשחקני הקבוצה.

בשבועות האחרונים, שמותיהם של כוכבי הקבוצה עלו בכלי תקשורת זרים בהקשר לקבוצה כזו או אחרת. דולב חזיזה ומוחמד אבו פאני זכו להתעניינות מטורקיה, רוקאביצה זוכה למעקב מאוסטרליה וסין, ונציגיו של טע לביא, בודקים את האפשרויות שלו מעבר לים. כזכור הקפטן, שנמצא בכושר פנטסטי זכה להצעת השאלה מפתה מצסק"א מוסקבה בחלון ההעברות של ינואר, אך נשיא המועדון, יענקל'ה שחר, סירב והודיע לקשר שיקבל את האור הירוק לעזוב רק בסיום העונה.

במועדון מבינים, שאם לביא ימשיך בכושרו הנוכחי, יהיה קשה מאוד למנוע ממנו לעזוב, ולאורך השנים, בכרמל לא עצרו משחקנים מובילים לצאת ולהגשים את החלום להתחרות בליגות הטובות בעולם. בינתיים, מי שסומן כמועמד המוביל להחליפו הוא קשר סלטיק ונבחרת ישראל, ניר ביטון.

לביא. בכושר הנוכחי יהיה קשר למנוע ממנו לעזוב | מאור אלקסלסי

האחרון חווה את אחת העונות הקשות שלו בסקוטלנד. קבוצתו איבדה את האליפות אחרי עשור, מאמנו, ניל לנון פוטר הבוקר, והקשר יצא מהסגל וממעט לקבל דקות משחק. ביטון זוכה לגישושים גם מהיריבה הגדולה, מכבי תל אביב, אך בחיפה סימנו אותו כקשר הישראלי המתאים ביותר להחליף את לביא אם יעזוב, לפי גורם בצוות המקצועי.

צפו: ג'ובאני רוסו מדבר על הכל בסערה בממלכה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי