לוזון לשחקנים: "לא הגיוני שקצת קשה, אז מפסידים". פרייר נחת

ההפסד 1:0 לבית"ר סיבך את פ"ת במאבק על הפלייאוף העליון, המאמן ביקר את חניכיו וקופר ספג אש מאנשי המועדון: "לא משחרר כדור לפני שהוא נוגע 200 פעמים". החלוץ הגיע ארצה לאחר שנתקע בפרנקפורט

(גודל טקסט)

אם מישהו חשב ששני ההפסדים האחרונים של מכבי פתח תקווה בליגה היו מקריים, אמש (רביעי) בהפסד לבית"ר ירושלים כבר היה ברור שהמלאבסים במשבר של ממש. הקבוצה של גיא לוזון נקלעה בפעם הראשונה העונה לרצף של שלושה הפסדים, כשגם המקום בפלייאוף העליון נראה בסכנה, אם כי לפ"ת משחק חסר לעומת הקבוצות שמעליה בטבלה.

"בתחילת השנה, גם כשלא שיחקנו טוב, היה לנו עוד קצת מזל במשחקים. אבל כשנגמר המזל, היכולת לא מספיקה", הודו שחקנים במועדון. "המצב כרגע מאוד מתסכל".

מי שהיה מאוכזב מאוד מההפסד היה המאמן לוזון, שהיה עצבני ואמר לשחקנים בחדר ההלבשה: "לא הגיוני שקצת קשה לנו במשחק אז אנחנו מפסידים. אנחנו צריכים לחזור להיות ווינרים. אנחנו לא צריכים להפסיד משחקים כאלה". אחד השחקנים שספגו את חצי הביקורת הוא הקשר ארמנדו קופר, שמאז שהצטרף בינואר מציג יכולת ירודה: "גם באימון הוא נראה כאילו הוא עושה מה שהוא רוצה וגם במשחק הוא מאט. עד שהוא לא נוגע 200 פעמים בכדור הוא לא משחרר אותו", ביקרו במועדון.

קופר ספג אש | אריאל שלום

הבשורות הטובות עבור לוזון מגיעות מכיוונו של החלוץ מורגן פרייר, שעל הצטרפותו פורסם לראשונה בספורט1. לאחר שהיה תקוע במשך כמה שעות בפרנקפורט, לשם הגיע מלונדון, בפתח תקווה סידרו את העניין והשחקן נחת הבוקר בישראל.

"הפסד מאוד קשה. הגענו למצבים שלנו, אנחנו יוצאים מאוכזבים. אבל אנחנו צריכים לדעת להמשיך הלאה כי ביום שבת יש לנו עוד משחק ואנחנו חייבים לנצח אותו", תיאר בסיום הקשר ארד בר את התחושות והתייחס למשבר של קבוצתו: "נכנסנו לאיזשהו מומנטום שלילי. אנחנו צריכים לדעת לצאת מזה ולהיות חזקים, להאמין שאנחנו קבוצה טובה ולהמשיך קדימה".

לסיום, בר דיבר על ההסתבכות במאבק על מקום בפלייאוף העליון: "כמובן שזה מפחיד לאבד את המקום בפלייאוף, אבל אנחנו פחות מסתכלים על זה. אנחנו רוצים לשנות את המומנטום הזה, לחזור לניצחונות ולצאת לדרך חדשה".

מורגן פרייר. הגעתו סודרה | Plumb Images/Leicester City FC via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי