הלם בבני יהודה ממכת הפציעות ההזויה, האוהדים שנעצרו שוחררו

ליואיץ' נפצע באימון המסכם, גדיר וזריהן בחימום במהלך ה-0:1 על ק"ש - שהיה הניצחון הראשון אחרי 11 מחזורים. במועדון תמכו במשחק ההגנתי, מורי קיבל מחמאות וה'פוקר פייס' של אבוקסיס

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

וואו, כמה לחץ השתחרר אתמול (רביעי) בבני יהודה אחרי הניצחון 0:1 על קריית שמונה. הכתומים חזרו לנצח אחרי לא פחות מ-11 משחקי ליגה רצופים בהם לא הצליחו לעשות זאת, כאשר הניצחון האחרון נרשם אי שם בסוף נובמבר מול הפועל תל אביב. זה גם היה ניצחון הבכורה של יוסי אבוקסיס בקדנציה המחודשת, ושלוש הנקודות שהקבוצה צברה פתחו את התחתית.

בני יהודה כבר לא אחרונה. היא עלתה למקום ה-13 על חשבון בני סכנין, נועלת הטבלה החדשה. לשתי הקבוצות אותו מספר נקודות – 20, מספר זהה גם לזה של הפועל ת"א שבמקום ה-12. הפועל חדרה במקום ה-11 עם 21 נקודות, הפועל כפר סבא במקום ה-10 עם 22 נק'. ובתוך כל הצפיפות הזו, לבני יהודה יש משחק חסר, כך שמצבה טובה יחסית.

אלמוג בוזגלו כבש בדקה ה-32 את שער הניצחון ושערו הראשון מאז חזר לשכונת התקווה, ובמחצית השנייה בני יהודה חשבה רק הגנה, וסיימה את המשחק עם שחקן התקפי מובהק אחד בלבד על הדשא – אריאל לזמי. במועדון הסבירו: "ככה נראית קבוצה שנלחמת על החיים שלה. לא אכפת לנו מה אומרים על זה, איבדנו מספיק נקודות העונה וצריך להחזיר אותם לא חשוב איך".

הצליחו לברוח מהמקום האחרון | אודי ציטיאט

לאחר 11 משחקים ללא ניצחון, באופן טבעי הייתה שמחה גדולה בקרב השחקנים, אך אבוקסיס שמר על 'פוקר פייס' בסיום כדי להבהיר לחניכיו שהם עדיין לא עשו שום דבר ויש עוד דרך ארוכה. שחקן בקבוצה אמר: "כבר מול הפועל חיפה בגביע ראינו שינוי וכבר שכחנו איך זה מרגיש לשמוח בסיום משחק. כולם מבינים שיש עוד עבודה כדי לצאת מהמקום שאנחנו הבאנו את עצמנו אליו".

אין ספק שטביעת האצבע של אבוקסיס נראית באופן מיידי בנוגע לתשוקה, הנחישות והלחימה של השחקנים, ומי שזכה למחמאות היה הקפטן, דן מורי, שהוגדר כ"אבוקסיס על המגרש". הבלם הנהיג את חבריו, ואחרי שער היתרון דרש מכולם להיות מחויבים, לעשות הגנה ולהימנע מטעויות. שביעות רצון נרשמה גם מרז נחמיאס ועמית גלזר, שהצטרפו ביום האחרון של חלון ההעברות, ערכו אתמול בכורה בהרכב והיו טובים. הרכש השלישי של היום האחרון, פאטוס בצ'יראי, נחת אתמול כידוע בישראל ויצטרף לאימונים לאחר שיסיים את תקופת הבידוד.

הקפטן זכה לשבחים | אודי ציטיאט

אם יש משהו שהעיב על הניצחון זו מכת הפציעות הבלתי נגמרת של הקבוצה. עד שההגנה התאוששה מההיעדרויות הרבות, הפעם החלק הקדמי סבל, ואפילו אבוקסיס הגדיר את מה שקרה אתמול כ"הזוי". הכל התחיל במתיאה ליואיץ', שהיה צריך לפתוח אך הרגיש את שריר הארבע ראשי באימון המסכם. מוחמד גדיר כבר שובץ בהרכב, אך נפצע בחימום שלפני שריקת הפתיחה והוחלף על ידי רועי בן שמעון. גם ניב זריהן, שפתח על הספסל, נפצע במהלך החימום. ליואיץ' יחמיץ בוודאות את מכבי פתח תקווה בשבת, ונראה שגם השניים האחרים שמוגדרים כרגע בספק.

בנושא אחר, שני אוהדי בני יהודה שנעצרו לפני יומיים בחשד לירי זיקוקים מחוץ לביתו של הבעלים ברק אברמוב במהלך ההפגנה שנערכה ביום שלישי, הובאו אתמול לדיון בהארכת מעצרים. שני הצעירים, בני ה-18 בסך הכל, שוחררו אחרי דיון בבית משפט השלום בתל אביב. אבוקסיס שלח אתמול אחרי המשחק מסר לקהל של בני יהודה כשאמר: "אני קורא לכל האוהדים להתאחד ולעזור לקבוצה להישאר בליגה. עוד מעט יחזור הקהל באצטדיונים ונצטרך אותכם איתנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי