מוחמד עוואד בראיון: "אני מרגיש בן אדם אחר"

התקופה בלך פוזנן ("הפכתי לבוגר ואחראי יותר"), מכבי חיפה ("הקבוצה רצה לאליפות אחרי שנים, התבאסתי קצת שאני לא חלק מזה") ועתידו ("מעדיף לא להסתכל רחוק מידי"). אחרי חצי עונה בפולין, החלוץ מדבר

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

אחרי שחזר מחצי עונת השאלה בלך פוזנן, מוחמד עוואד העניק היום (חמישי) ראיון למכבי חיפה TV לקראת משחק הליגה הקרוב מול הפועל קריית שמונה (שבת החל מ-19:45, שידור ישיר בספורט1). החלוץ סיפר על התקופה המורכבת שעברה עליו בפולין, הגעגוע לכרמל והשאיפות לעתיד.

עוואד פתח את דבריו וסיפר: "כיף לחזור למכבי חיפה, אני שמח להיות פה ומקווה לעזור לקבוצה במטרות שלה. התגעגעתי לכל מי שנמצא במועדון. היה לי קצת מוזר לחזור, אבל זה חלק מהכדורגל וזה מרגיש כאילו לא עזבתי מעולם. מבחינה אישית, התקופה בפולין נתנה לי המון, גם מבחינה מקצועית וגם מבחינה אישית. אני לא יודע מה יקרה בעתיד, אבל בינתיים אני מרגיש בן אדם אחר, שחקן אחר, בוגר יותר, אחראי יותר, אני שמח ומאמין שהכל לטובה".

"הייתי שם חמישה או שישה חודשים, כן, אבל להיות לבד במשך תקופה כזו – זה המון זמן", מספר עוואד, "פה בארץ הייתי עם המשפחה והחברים כל היום, שם אתה לבד, מרוכז נטו בכדורגל ויש לך הרבה זמן עם עצמך, דבר שפה לא היה לי, זה עזר לי המון במחשבות. כשהייתי שם עקבתי אחרי מכבי חיפה, ראיתי כמעט את כל המשחקים והייתי בקשר עם השחקנים. אני שמח שהם עשו את העבודה כמו שצריך. הקבוצה רצה לאליפות אחרי שנים, התבאסתי קצת שאני לא חלק מזה".

על עתידו: "השאיפות שלי הן רק לעונה הזו בינתיים, אני מעדיף לא להסתכל יותר מידי רחוק. אני רוצה לתת את כל מה שאני יכול למכבי חיפה, שהקבוצה תצליח ואשמח אם יהיה לי חלק בזה".

מוחמד עוואד | Jose Manuel Alvarez/Quality Sport Images/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי