אחרי אלחמיד ו-ויטור: באר שבע תאריך החוזה של טאהא

לספורט1 נודע כי במועדון החליטו להמשיך את ההתקשרות עם שיאן ההופעות באירופה, שבחוזהו נקבע פיצוי מיוחד במקרה שיעזוב. לוי יסייע בהבאת מיכה, מרציאנו חזק על הפרק. וגם: ההרכב לקראת בית"ר

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע החליטה לאחרונה להחתים את חאתם עבד אלחמיד והאריכה את החוזה של מיגל ויטור. לספורט1 נודע כי בקרוב עשוי המועדון להשלים את מצבת הבלמים לעונה הבאה, כשלואי טאהא צפוי לסגור לעונה נוספת.

למועדון, כך מתברר, יש אופציה להארכת חוזהו של טאהא עם פיצוי מוגדר, כך שחוזהו לא מסתיים מיד בתום העונה. מי שנחשב לשיאן ההופעות של הקבוצה באירופה ולשריד היחיד מתקופת אלישע לוי, צפוי לקבל במהלך השבועות הקרובים הודעה על המשך ההתקשרות. חוזהו של טאהא לאחר הקיצוץ נאמד בכ-178 אלף דולר, אולם בעונה הבאה צפוי החוזה לגדול בעקבות הקיצוץ המינורי יחסית שמתכננים בקבוצות. עוד מתברר, כי לטאהא יש סעיף בחוזה לפיו אם באר שבע תחליט להיפרד ממנו בתום החוזה ולא להאריכו, היא תצטרך לשלם לו פיצוי של שלוש משכורות בעונה הבאה. "טאהא הוא אחד העוגנים שלנו", אמרו בבאר שבע על הבלם, שמוערך גם על ידי המאמן הנוכחי – רוני לוי.

לפני כשבועיים פרסמנו כאן כי באר שבע נמצאת במגעים עם אנורתוזיס בנוגע לדור מיכה, שצפוי לסגור לשלוש שנים. כעת מתברר כי גם רוני לוי נכנס לתמונה אחרי שאימן במועדון הקפריסאי בעבר. יחד עם סוכן השחקנים רונן קצב, השניים אמורים לסגור את העסקה סמוך לסיום העונה.

דור מיכה חוגג
דור מיכה חוגג | מסך

ברקת לא עוצרת כאן. באר שבע פנתה גם לאביב סולומון ומתכוונת להודיע להפועל כפר סבא כי היא מנהלת איתו משא ומתן. בנוסף, כפי שפרסמנו לראשונה, במועדון סימנו את אופיר מרציאנו ואת בן שהר כמועמדים לקיץ הבא. "רוני ואלונה יישבו על רכש רק לקראת אפריל, אבל אין ספק שהמועדון עושה הכנות לקראת העונה הבאה", אישרו בבירת הנגב.

לקראת המשחק בין לוי לבית"ר (ראשון ב-20:45), ההרכב כבר מתגבש. אתמול תרגל לוי בחלקים מהאימון את ה-11 שלו. מיגל ויטור וטאהא תורגלו כבלמים, כשבעמדת המגן הימני לוי מעדיף את חאתם עבד אלחמיד אם יהיה כשיר ל-90 דרות, אחרת יפתח עם קלטינס. דודי טויטו יפתח בעמדת המגן השמאלי. בקישור ישחקו מרואן קבהא, מרסלו מלי (גם איליי מדמון תורגל לפרקים) וז'וסואה, כשתומר יוספי ושגיב יחזקאל שיחקו בחלק ההתקפי. השחקן הנוסף בפאזל עשוי להיות אנתוני וארן. פארליי רוסה עדיין לא כשיר. כזכור, השחקן לא התאמן ביומיים האחרונים בעקבות עומס. הוא עשוי לשבת ביציע אך ההחלטה הסופית תתקבל מחר.

אליניב ברדה ורוני לוי | הפועל "מחסני השוק" באר שבע

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי