במקום שותפות: חוגג יבקש מהשייח' תרומה לבית"ר ירושלים

משה חוגג עם השייח' חמד בן ח'ליפה | בית"ר ירושלים

הירושלמים רוצים להאריך את החוזה של ורד אחרי זרגרי: "ברור שימשיך איתנו הלאה". גם שמו של עטר עלה. ע"פ גורמים בבירה, הבעלים ימריא לדובאי עם פתיחת השמיים ויציע לשייח' חלופה כדי להיפטר מהבירוקרטיה

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

אין רגע דל בבית"ר ירושלים. אחרי הניצחון על מכבי פתח תקווה, הירושלמים האריכו את חוזהו של הקשר הצעיר והמוכשר, אביאל זרגרי, ואנטואן קונטה, ששוחרר מהמועדון אמש ע"י אלי אוחנה גנב את הכותרת אחרי השיחה הקשה שנחשפה בספורט1.

לאחר זרגרי, השחקן הבא שצפוי להאריך את החוזה בבית"ר הוא קפטן הקבוצה, עידן ורד. כזכור, לפני כשבועיים פרסמנו כי החלו מגעים עם סוכנו אבי נימני ומאז הצדדים נמצאים במגעים, כשגם שמו של אלירן עטר עלה בשיחה (חוזהו יוארך בכל מקרה, גם אם לא יגיע ל-16 שערים ובישולים).

בבית"ר מתכוונים להציע לוורד חוזה לשנתיים. הקשר יהיה בחודש מאי בן 32, ויש רצון מצד שני הצדדים לראות אותו מסיים את הקריירה בבירה. "ורד הוא לא עוד שחקן, ברור שימשיך איתנו הלאה, כמה שיותר רחוק", אמרו בבית"ר. כזכור, ורד קיבל לאחרונה הצעה מקפריסין, אך הוא החליט לחכות קודם כל למועדון שאותו הוא אוהב.

צפו: ורד מדבר אחרי הניצחון על פתח תקווה

ומה עם משה חוגג? סאגת השייח' הסתיימה לעת עתה, אבל במועדון טוענים כי חוגג מתכוונים להמריא לדובאי מיד כאשר השמיים ייפתחו. עדיין לא ברור מה יהיה המתווה שיוצע, אך ההערכה היא שחוגג יציע לשייח' לתת תרומה למועדון דרך אחד העסקים שלו בדובאי וכך להימנע מביורוקרטיה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי