אחרי ההדחה מהגביע: קורצקי יעלה עם ההרכב החזק ביותר נגד כפ"ס

בהפועל חדרה מנסים לאסוף את השברים אחרי ההפסד 3:0 לבני סכנין בגביע. גולן שוחח עם השחקנים: "יכולת כזו לא תתקבל על הדעת". שובל גוזלן יפתח במקום מרשל אודה המאכזב

(גודל טקסט)

בחדרה מנסים לאסוף את השברים אחרי ההדחה הקשה וההפסד 3:0 לבני סכנין בגביע המדינה. ימים לא פשוטים עברו על השחקנים, שספגו ביקורת רבה וכעס מהקבוצה על היכולת. שחקני ההרכב והמחליפים של קורצקי לא הרשימו, בלשון המעטה: "זה היה אחד המשחקים החלשים של כולנו בשנים האחרונות" הודה אחד משחקני הקבוצה בשיחה עם ספורט1.

בניגוד לשחקנים, היועץ המקצועי אורן גולן הגיע לשוחח עם השחקנים לפני המפגש עם הפועל כפר סבא: "תרימו את הראש ותשכחו מהגביע. גמר הגביע האמיתי שלכם הוא מול כפר סבא ויכולת כזאת לא תתקבל על הדעת". 

אורן גולן
אורן גולן. שוחח עם השחקנים | אודי ציטיאט

מבחינה מקצועית נראה כי המאמן מנחם קורצקי יבצע שינויים רבים בניגוד להרכב שהפסיד בגביע מול סכנין ולמעשה יחזור להרכב שניצח לפני שבועיים את מכבי פתח תקווה. רובי לבקוביץ יחזור לשער וג'ונתן סיסה יחזור למרכז ההגנה לצדו של עידו לוי. מקסים פלקושצנקו ומוחמד אוסמן יפתחו במרכז השדה ושובל גוזלן יפתח בחוד במקומו של מרשל אודה הלא יציב. דיא לבאבידי עדיין פצוע וייעדר ונועם כהן יפתח במקומו. קורצקי שוחח עם שחקניו והזהיר מהשחקנים המהירים של כפר סבא בחלק ההתקפי וגם מהפריצות של אביב סולומון. 

הרכב משוער: רובי לבקוביץ, נועם כהן, ג'ונתן סיסה, עידו לוי, עבדאלה ג'אבר, מנשה זלקה, מקסים פלקושצ'נקו, מוחמד אוסמן, לירן רוטמן, גוסטבו מרמנטיני ושובל גוזלן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי