בכפ"ס נערכים ל"משחק העונה". דסה יחליף את סוקונה, סולומון יחזור

הקבוצה מהשרון תארח את הפועל חדרה לקרב תחתית לוהט (שבת ב-15:45). הקשר יתפוס את מקומו של החלוץ המוצהב שסובל גם מפציעה, המגן השמאלי ישוב מרחקה. אלישע לוי צמא לחזרת הקהל

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

"משחק עונה", כך מגדירים בהפועל כפר סבא את המשחק התחתית הלוהט מחר (שבת ב-15:45) מול הפועל חדרה.

"נכון לעכשיו הקבוצה שלנו נאבקת על מקומה עם עוד כמה קבוצות. אנחנו צריכים לדעת להיות ערוכים לקרב קשה עד הרגע האחרון. אנחנו יותר יציבים, יכולים להשתפר בחלק ההתקפי וביצירת הזדמנויות", אמר המאמן אלישע לוי לקראת המשחק.

לוי הוסיף: "אנחנו עומדים בפני משחק קשה. אם נהיה ערוכים מנטלית, יש לנו סיכויים טובים להצליח. קבוצה שתהיה סבלנית היא זו שתצליח. אני מאמין שהקהל שלנו, כשהוא יחזור, ייתן לנו את מה שאנחנו צריכים ממנו, אלו בדיוק הרגעים שאנו זקוקים לו. אני מאמין שנסיים את העונה בטוב".

אלישע לוי | אודי ציטיאט

מבחינה מקצועית, טום שלח ועומר פדידה הפצועים ימשיכו להיעדר, כאשר אמדו סוקונה פצוע גם הוא, אך בכל מקרה לא היה יכול לקחת חלק במשחק בשל צבירת חמישה כרטיסים צהובים.

לוי מתכנן שני שינויים לעומת ההרכב שניצח ביום שישי שעבר את מ.ס כפר קאסם במסגרת הגביע: אביב סולומון שריצה עונש בגין צבירת צהובים ישוב לעמדת המגן השמאלי במקומו של בן חיון ואילו אור דסה ימלא את מקומו של סוקונה, כשקיזיטו, שנמצא בכושר פחות טוב לאחרונה, יפתח כחלוץ בודד.

הרכב משוער, הפועל כפר סבא: איתמר ישראלי, עומר דנינו, טל מכלוף, סודיק אטנדה, אביב סולומון, דימנטאס שימקוס, עומר לקאו, בן רייכרט, אור דסה, פלורנט חסאני, קיזיטו.

קיזיטו | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי