הצביעו: מי יהיו המנצחות והמפסידות במחזור ה-22 בליגת העל?

הפועל ת"א תנסה להמשיך ברצף החיובי מול נתניה, מכבי חיפה תקווה להישאר בפסגה מחזור אחד נוסף נגד ק"ש, מכבי ת"א תארח את אשדוד ורוני לוי יערוך בכורה בב"ש מול האקסית בית"ר ירושלים. נחשו את תוצאות המחזור

(גודל טקסט)

סיבוב ח' בגביע המדינה מאחורינו וגם הקמפיין האירופי של מכבי תל אביב וכעת קבוצות ליגת העל ינסו להמשיך לשפר את מצבן בטבלה לקראת מחזורי הפלייאוף. המחזור ה-22 של ליגת העל ייפתח היום (שבת) ב-15:00 במפגש בין בני סכנין להפועל חיפה (שידור ישיר בספורט1) שאמנם עדיין לא מציגות יכולת מרשימה בליגה, אך העפילו לשמינית גמר הגביע עם משחקים מהנים. לאחר מכן כפר סבא תארח את הפועל חדרה (15:45) לקרב תחתית לוהט.

במשחקים נוספים בשבת, יוסי אבוקסיס שהשיג ניצחון בכורה בבני יהודה ינסה להמשיך את המומנטום מול מכבי פתח תקווה המדשדשת (18:00), הפועל תל אביב תתארח אצל נתניה (18:45, שידור ישיר בספורט3) ומכבי חיפה תנסה לשמור על מקומה הפסגה במפגש הביתי מול קריית שמונה (19:50, שידור ישיר בספורט3).

בראשון ימתין לנו קרב פיקנטי במיוחד באצטדיון טרנר, שם רוני לוי יערוך בכורה על הקווים של הפועל באר שבע ויפגוש את לא אחרת מהאקסית בית"ר ירושלים (20:45) ובשני המחזור יינעל במשחק הבית של מכבי תל אביב, שתנסה לנקום באשדוד על ההפסד 3:2 בסיבוב הקודם (20:15, שידור ישיר בספורט1). הצביעו בסקרים ונחשו מי יהיו המנצחות והמפסידות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי