כפ"ס מבינה שהיא בצרות: "למרות מהפכה בסגל, בכלל לא התחזקנו"

דאגה בשרון לאחר ההפסד לחדרה שקירב את הקבוצה לקו האדום. ביקורת על קיזיטו: "אחת הבעיות הכי חמורות, הוא לא בכיוון של לתת גול". טרם ידוע מתי עומר פדידה ישוב. ישראלי: "נביא את הנקודות ממקום אחר"

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

דאגה גדולה בהפועל כפר סבא לאחר ההפסד אתמול (שבת) 1:0 להפועל חדרה, בעקבותיו היא ירדה למקום ה-12 ושתי נועלות הטבלה מפגרות אחריה בשתי נקודות בלבד כשלבני יהודה שמתחתיה משחק חסר והמשמעות היא שהקבוצה של אלישע לוי עלולה למצוא את עצמה בקרוב מאוד מתחת לקו האדום.

"אחרי המשחק הזה הסתבכנו ובגדול. אנחנו לא מצליחים להבקיע שערים. עשו מהפכה בסגל בחודש ינואר, אבל לא התחזקנו בכלל. אולי עכשיו יבינו פה את המצב הקשה שלנו", אמרו במועדון.

מי שספג ביקורת הוא החלוץ קיזיטו, שלא מוצא את הרשת כבר מספר משחקים ובקבוצה מאוד מודאגים מיכולתו: "הוא אחת הבעיות הכי חמורות. כרגע הוא לא ממש בכיוון של לתת גול", הודו בצער במועדון.

היחיד שקיבל מחמאות הוא קשר הרכש הקוסוברי, פלורנט חסאני, שהיה בין היחידים שניסו לסכן את השער והאחראי לאיום המשמעותי היחיד למסגרת. ג'יימי הופקאט, עוד קשר רכש, השתלב כמחליף ונראה שעדיין אינו בכושר משחק.

שחקני חדרה חוגגים ומסבכים את כפ"ס קשות בתחתית | שלומי גבאי

בכפר סבא מודאגים ממצבו של הקפטן עומר פדידה, שסובל מרגל עץ ולא היה בסגל בשני המשחקים האחרונים. טרם ברור מתי הקשר יחזור לכשירות, אולם קיימים סיכויים נמוכים שהוא ישתלב בסגל למשחק הליגה ביום חמישי מול מ.ס אשדוד.

"אני מאוד מאוכזב. משחק מאני טיים שלא הצלחנו לנצח וגרוע מזה הפסדנו אותו" סיכם השוער איתמר ישראלי. "למרות זאת, אנחנו לא נוריד את הראש ונביא את הנקודות ממקום אחר. יש עוד 11 משחקים והכי חשוב שנישאר ביחד". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי