רוני לוי הצהיר: "המטרה – מקום שלישי". דור מיכה שלח רמז?

מאמן הפועל באר שבע אחרי ה-1:1 מול בית"ר ירושלים בבכורה שלו על הקווים: "יש המון מה לשפר, אבל אני אופטימי". על ז'וסואה: "שחקן כדורגל אמיתי". קשר אנורתוזיס פמגוסטה צפה במשחק והעלה לסטורי

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל ב"ש סיימה הערב (ראשון) ב-1:1 קצבי בטרנר מול בית"ר בבכורה של רוני על הקווים. המאמן קיבל הזדמנות פז לעלות ליתרון, אבל איתמר ניצן הדף פנדל של ז'וסואה (25). ירדן שועה העניש עם שער נהדר (46), אך המילה האחרונה הייתה שייכת לרותם חטואל שקבע חלוקת נקודות (83).

ב"ש אגרה נקודה חשובה, אך במאזנה ניצחון בודד בשבעת המשחקים האחרונים בכל המסגרות והיא כנראה תיאבק על מקומה בפלייאוף העליון עד הרגע האחרון. מי שצפה במשחק ואולי שלח רמז הוא דור מיכה מאנורתוזיס פמגוסטה, שמוזכר לאחרונה כמועמד מוביל להצטרף בקיץ.

דור מיכה צופה במשחק של ב"ש מקפריסין
דור מיכה צופה במשחק של ב"ש מקפריסין | מסך

רוני לוי, שהתחבק בסיום ארוכות עם שחקניו לשעבר מבית"ר ירושלים, אמר בסיום: "המפגש איתם היה לבבי בכל מצב, גם אם הייתי מפסיד, כי כולם בבית"ר חברים טובים שלי, הם כמו משפחה. אני אוהב את השחקנים ואת החברה מסביב, עברתי איתם תקופה טובה".

על המשחק עצמו אמר לוי: "הגישה של השחקנים הייתה טובה, החבר'ה עבדו, השקיעו ונתנו מעצמם הכל. היה חוסר ריכוז בולט בחצי הראשון, היינו צריכים להכריע ולתת גול או שניים. נכנסנו לחצי השני רע מאוד ואז היה חוסר שקט במשחק, כי רצינו לתת גול בכל מחיר והיינו חסרי סבלנות, אבל בסך הכל הגישה טובה ואני מאוד אופטימי, למרות שיש המון מה לשפר. ברמה האישית, כיף לחזור לעניינים, אני מאוד אוהב את המקצוע, אני חי אותו 24/7".

על כך שיחזקאל פתח בשפיץ ו-וארן באגף: "חשבנו שהמהירות של שגיב תעזור לו להגיע למצב או שניים והוא אכן הגיע למצב שבדרך כלל הוא מבקיע ממנו. לגבי וארן, הוא שיחק לא מעט בכנף שמאל בעבר, בתקופת אלי טביב, הוא שחקן שעובד מצוין והוא גם מסוכן כחלוץ שני".

רוני לוי | דני מרון

על ז'וסואה: "הוא שחקן שמאוד אוהב כדורגל ואין כיף גדול יותר מאשר לאמן שחקנים שהם גם מוכשרים וגם אוהבים את המקצוע. הוא שחקן כדורגל אמיתי שחי כדורגל. כיף לאמן אותו ואני בטוח שהוא תמיד יביא את התוצרת, כי הוא שחקן מאוד איכותי".

על המטרות של באר שבע: "אנחנו רוצים לסיים במקום שמוביל לאירופה. מקום שלישי, זה היעד".

ז'וסואה | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי