הופעת הבכורה תידחה? רוסה שוב לא הצליח להתאמן

הרכש חדש לא הצליח להשתלב באימון וספק אם ייכלל בסגל ב"ש מול ק"ש. גם סלליך ואקולטסה בספק. וגם: מחמאות לאלחמיד אחרי ה-1:1 מול בית"ר, ז'וסואה קיבל הצעה משופרת ומה קורה עם בן שהר?

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

בזמן שהפועל באר שבע מתכוננת למשחק החשוב מול קריית שמונה, שלושה שחקנים התבקשו בתחילת האימון שנערך היום (שני) לערוך אימון ריצה על מנת לבחן את כשירותם להתמודדות. החשיבות של חזרת השלושה, פארליי רוסה, סינטיהו סלליך ואלטון אקולטסה, גדולה וזאת בגלל הסגל החסר של רוני לוי.

כזכור, רוסה דיווח כי הוא מרגיש עומס ובשל כך לא נכלל בסגל משחקים האחרונים וטרם ערך הופעה בכורה. גם היום השחקן לא הצליח להשתלב באימון וספק גדול אם יוכל להיכלל בסגל. לגבי סלליך ואקלוטסה, במועדון היו אופטימיים כי לפחות אחד מהשניים ייכלל בסגל, אולם לפי שעה הם עדיין לא מסוגלים להתגבר על הפציעות. מחר, באימון המסכם, יתברר האם אחד מהשלושה יוכל לעמוד לרשות לוי, אך נראה בשלב זה כי הסיכוי לכך לא גבוה.

ועכשיו למשחק שנערך אתמול בטרנר. לא מעט ציפיות היו להפועל באר שבע מההתמודדות נגד בית"ר ירושלים. הפתיחה הייתה טובה, אבל האורחת כבשה ראשונה וחלוקת הנקודות, כך מרגישים גם השחקנים, הייתה צודקת.

סינטיהו סלליך | דני מרון

"עשינו הכל כדי לנצח והמשכנו לתקוף לקראת הסיום, אבל היה קשה מאוד לשחק כשאתה יודע שאסור לך לקבל גול בצד השני. לפחות נהנינו ממשחק טוב", אמר אחד משחקני הפועל ב"ש והוסיף: "אם הפנדל של ז'וסואה נכנס, כל המשחק משתנה, אבל זה הכדורגל. רוני הכין אותנו בצורה טובה למשחק".

הפועל ב"ש התייצבה למשחק אתמול ללא שמונה שחקנים ואם לא די בצרות, כעת לרשימת הנעדרים של רוני לוי מצטרף הבלם לואי טאהא שלא ישחק בחמישי מול הפועל קריית שמונה וגם ז'וסואה יחמיץ את הפועל תל אביב ביום ראשון, שניהם בגלל צבירת כרטיסים צהובים. את הבלם עשוי להחליף עמית ביטון, מאחר שמרואן קבהא לא יוכל לשחק כתוצאה מבדיקות הדם החריגות שלו ודוד קלטינס ימשיך במרכז השדה. אפשרות נוספת: איליי מדמון בקישור, קלטינס מגן ואלחמיד בלם.

לואי טאהא | דני מרון

אגב, אלחמיד פתח אתמול בהרכב לראשונה מאז חזר מסלטיק לפני כשלושה שבועות ובמועדון מרוצים מהבכורה שלו ב-11 (נגד מכבי ת"א בגביע עלה מהספסל) והחמיאו לו על המאמץ שהשקיע, למרות שלא היה כשיר במאת האחוזים. שחקן נוסף שזכה למחמאות הוא רותם חטואל, שכבש את השוויון ובמאזנו כבר ארבעה שערים העונה.

הסיפור המרכזי בהפועל באר שבע הפך להיות שגיב יחזקאל. החלוץ יכול היה לגמור את הסיפור במחצית הראשונה, אבל שתי החמצות גדולות שמרו על הרשת של בית"ר ירושלים נקיה עד השוויון המאוחר שכבש חטואל. "הוא מגיע להמון מצבים, גם באימונים", גיבו את יחזקאל בבאר שבע. "זה חלוץ שיוסיף לנו גם מהירות וגם מספרים בחלק הקדמי, אין ספק בכך".

ז'וסואה לא גנב את ההצגה מחוץ לכר הדשא אתמול וגם זה משהו בעידן שבו הקשר הפורטוגלי לא מפסיקע ם התקריות מחוץ למשחק. רוני לוי ששוחח איתו השבוע, לא דיבר איתו על בעיות משמעת. השיחה עסקה בכדורגל, הייתה קצרה במיוחד ולא נגעה בעתיד שלו במועדון.

לפני המשחק, כך מתברר, הגישה באר שבע הצעה משודרגת לז'וסואה לעונה הבאה. הצדדים עתידים להיפגש פעם נוספת במהלך השבוע הקרוב אחרי שתושג התקדמות עם סוכנו, כפי שפרסמנו לראשונה בספורט1. כזכור, ברקת הגישה לשחקן הצעה לשנתיים רגע לפני הדיון שנערך בעניינו. במועדון מעריכים שפער של קטן יחסית שנותר בין הצדדים לא יהווה מכשול.

שגיב יחזקאל, ז'וסואה | דני מרון

מי שהפתיע אתמול ברשתות החברתיות היה דור מיכה, שהעלה תמונה שלו צופה במשחק בין ב"ש לבית"ר. מיכה טרם סגר את מעברו לקבוצה, אך נראה כי בקרוב יחל המנכ"ל אסי רחמים במגעים עם אנורתוזיס. לאחרונה פרסמנו כי המועדון וסוכנו כבר במגעים עם הקפריסאים במטרה לסגור את העסקה עוד לפני הקיץ. אופציית בן שהר נמצאת גם היא על הפרק, אך ההחלטה בעניין תהיה של ברקת.

כאמור, אתמול פורסם כאן כי תוצאות בדיקות הדם של מרואן קבהא העלו חשש כבד במועדון לגבי ההמשך, מה שאושר מאוחר יותר בהודעה רשמית של המועדון. השחקן עבר בסוף השבוע וגם אתמול בדיקות בסורוקה, לא יהיה בסגל לקריית שמונה ברביעי וספק אם יהיה בסכל בראשון מול הפועל תל אביב. בבאר שבע מניחים שאולי הפציעות האחרונות שעבר קרו כתוצאה מהבעיה שנוצרה והיום יוחלט כיצד להמשיך את הטיפול בשחקן. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי