בן שמעון: "אנחנו לא נבדלים ברמה מאף קבוצה בליגה הזו"

המאמן התראיין אחרי ההפסד לספורט1: "הקבוצה עדיין לא מתורגלת, הרבה שנים היא הייתה במאבקי תחתית". גורדנה על אירופה: "עם הסגל הזה, לא במקום לכוון למקומות כאלה"

(גודל טקסט)

מ.ס. אשדוד, אחת ההפתעות הנעימות יותר של ליגת הבורסה לניירות ערך העונה, נכנעה הערב 3:1 בבלומפילד לאלופה, מכבי תל אביב. הקבוצה מעיר הנמל רושמת משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון, והמומנטום שהגיע לשיאו לפני מספר השבועות עם הניצחון על מכבי חיפה, מתחיל לדעוך. למרות זאת, מאמן הקבוצה, רן בן שמעון, עדיין מתמוגג מהיכולת של שחקניו.

בן שמעון: "אנחנו לא נבדלים ברמה מאף קבוצה בליגה הזו. מאף אחת. נופלים בדברים הקטנים. משחק מאוד מוזר, קשה לי לנתח את המשחק, לפרקים הרגשתי שהיה קל לשחק את המשחק שלנו, כי יותר קל נגד קבוצות שרוצות לשחק כדורגל. לא היינו חדים, במשחקים כאלה, אין אפשרות לא להיות חד, ב-20 דקות הראשונות זה היה קיצוני, אבל אחרי זה שלטנו במשחק ועשינו דברים יפים, שיחקנו את המשחק שלנו. נפלנו בקטנות"

היכולת הרעה: "לא התאמנו את עצמנו לקצב, איבדנו הרבה מאוד כדורים סתמיים, תשמע, הלחץ שאנחנו שמים על הכתפיים של עצמנו, הציפיות והרצון שלנו, זה לפעמים מגיע אלינו. החבר'ה האלה שחטפו היום שלוש, אני גאה בהם על הרצון לשחק כדורגל כל הזמן, גם לבוא לבלומפילד בלחץ. לפעמים הלחץ מגיע אלינו, אנחנו עוד לא קבוצה שמתורגלת, זו קבוצה שהרבה מאוד שנים הייתה במאבקי תחתית, לפעמים לא יותר קל להתמודד עם הצלחות מאשר עם כישלונות, וב-20 דקות הראשונות זה בא לידי ביטוי"

מאכזב להגיע ללא תנופה לפלייאוף העליון: "בוודאי, קרו אבל כמה פנצ'רים קטנים בדרך, במשחקים גדולים שלנו הפסדנו נקודות. זה חלק מהחיים, זה מה שיש, צריך להתמודד. רוצים להיכנס עם תנופה, אבל עצם העובדה שאנחנו כל הזמן בצמרת, כל הזמן חותרים לכדורגל, באמת מאוד טוב, יכול להיות, שבעתיד כדורגל כזה יביא לנו הרבה יותר נקודות. כדורגל טוב ונקודות זה לפעמים בא בנפרד, צריך לדעת לנצל את הרגעים האלה, גם היום ב-2:1 היו רגעים שהרגשתי שאנחנו חוזרים למשחק, ובמצב נייח קיבלנו גול מהצד השני. המאמן סיכם ואמר: "יש לנו סגל מצוין ומספיק חזק כדי לנצח בבלומפילד, לנצח כל קבוצה ונשאף לעשות אותו דבר גם בפלייאוף העליון".

צפו: בן שמעון ורועי גורדנה בראיון לספורט1

גם כובש השער היפהפה, רועי גורדנה, התראיין בסיום לספורט1: "מי שמכיר אותי יודע שאני כבר בן 30, גולים אישיים קצת פחות מעניין אותי. מאכזבת התוצאה, מחצית ראשונה לא היינו במשחק, במחצית השניה שיחקנו יותר טוב ויכולנו להשוות. משחק שבעיניי הוא פספוס".

מה קרה ב-20 דקות הראשונות: "ניסינו להניע את הכדור בכל מחיר וזה קצת לא הסתדר לנו. היה חסר לנו קצת היכולת והאיכות לעשות את זה, במחצית השנייה עשינו חילופים, הרמנו קצב ושיחקנו קצת יותר טוב. אבל זהו, הפסדנו זה לא משנה".

המטרות של אשדוד: "קודם כל להבטיח את הפלייאוף העליון, יש חדרה וכפר סבא, שני משחקים שצריך להבטיח את המקום בפלייאוף העליון".

מאבק על הכרטיס לאירופה: "בתחילת העונה עושים מטרות לכל קבוצה. אם נהיה שם לקראת מחזור 30-31, בטוח שנשמח ונרצה להיות שם, אבל לכוון למקומות שלא מתאימים לסגל כרגע, ניראלי שזה קצת לא במקום. נחכה למחזור 30 ונראה לאן מכוונים".

רועי גורדנה | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי