אוואני ייעדר כשלושה שבועות, בגאיוקו וכנעאן כשבועיים

מכה למ.ס אשדוד, שתיאלץ להסתדר ללא שלושה שחקנים מרכזיים במשחקים הבאים. אזולאי במו"מ להארכת חוזהו לשנתיים נוספות, זסנו, בילו וגורדנה זכו לשבחים על היכולת נגד מכבי ת"א: "כל שחקן חולם על שער כזה"

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

במ.ס אשדוד התאכזבו בגדול מההפסד 3:1 בבלומפילד למכבי תל אביב אמש (שני). המאמן רן בן שמעון ושחקניו, אשר ניצחו בסיבוב הראשון 2:3 את האלופה בתום משחק ענק ואולי אפילו הגדול ביותר שנערך העונה בליגת העל, האמינו שהם יכולים לעשות זאת שוב ולהשיג ניצחון חוץ ראשון על הצהובים מאז נובמבר 2004. כעת, הם ייאלצו להמתין לפלייאוף העליון כדי לנסות לשבור את הקרח מול האלופה בבלומפילד.

רועי גורדנה כבש שער ענק בדקה ה-81 וצימק את התוצאה ל-2:1, ולאחר מכן האשדודים קיבלו רוח גבית, החלו לתקוף עם הרבה שחקנים והגיעו למספר מצבים גדולים. לצערם, אבי ריקן שם את החותמת על ההפסד עם השלישי של מכבי ת"א בדקה ה-90 אחרי מתפרצת. המשימה בעיר הנמל, הייתה ונותרה, לסיים במקום השלישי ולהגיע לאירופה.

במועדון הביעו את האכזבה מההפסד: "האמנו גם בפיגור של שני שערים שאנחנו יכולים לא להפסיד. היו לנו מצבים מעולים להבקיע אחרי הגול של גורדנה, אבל הפעולות האחרונות שצריכות להיות קלות נעצרו אצל דניאל טננבאום. הגול של גורדנה זה משהו שכל שחקן חולם עליו בלילה, שבגללו קונים כרטיס למשחק".

שחקני מ.ס אשדוד מאוכזבים | אריאל שלום

במועדון פועלים להמשיך את ההתקשרות עם הקשר שלומי אזולאי, אשר מסיים את חוזהו בתום העונה. מתנהלות מולו שיחות על חוזה חדש של שתי עונות, והן יימשכו בשבועות הקרובים. הקשר לא פתח אתמול בהרכב, ובקבוצה טוענים שהפציעות אותן גורר השחקן כמעט מתחילת העונה אינן מאפשרות לו לערוך הופעות מלאות.

באשדוד ניסו לשאוב גם אופטימיות מהמשחק אתמול. בן שמעון אמר: "אחרי 20 דקות חלשות מאוד, חזרנו למשחק ויצרנו דומיננטיות והמלכים טובים בהתקפה. הכדורגל הזה יביא הישגים בהמשך, אנחנו מאמינים בחבורה הזו". המגן הימני זוהר זסנו, אשר החליף את טום בן זקן הפצוע, זכה למחמאות על יכולתו והפריצות שלו בחלק הקדמי. גם עוז בילו המחליף הצטיין, ובמועדון צופים לו עתיד ורוד ומאמינים שיהפוך לאחד הדומיננטיים בקבוצה בקרוב.

שלומי אזולאי | אריאל שלום

לבן שמעון וחניכיו אין יותר מדי זמן מנוחה, כמו יתר קבוצות הליגה, וכבר ביום חמישי מצפה להם משחק ביתי באצטדיון הי"א נגד הפועל כפר סבא. רמזי ספורי, שנעדר אתמול בשל פציעה, לא יהיה כשיר למפגש וצפוי להחמיץ עוד כשבועיים, אולם המכה המשמעותית הגיעה לאחר המשחק נגד מכבי ת"א במהלכו נפצעה שלושה שחקנים נוספים – טימותי אוואני, פיראס אבו עקל ומוחמד כנעאן.

באשדוד עדכנו היום כי אוואני סובל מקרע בארבע ראשי ייעדר כשלושה שבועות ואילו בגאיוקו וכנעאן סובלים ממתיחות חזקאות וישובו רק בעוד כשבועיים. המשמעות היא שהם יחמיצו לכל הפחות את המפגשים נגד הפועל כפ"ס, הפועל חדרה והפועל חיפה. בגאיוקו וכנעאן עשויים לשוב למפגש נגד בית"ר ירושלים בשמינית הגמר ואילו הבלם יקווה לשוב לפתיחת משחקי הפלייאוף או אולי למשחק הליגה האחרון של העונה הסדירה, גם הוא נגד בית"ר ירושלים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי