טננבאום קיבל הצעה לארבע שנים, אין נדבקים חדשים בקורונה

השוער הצטיין בניצחון 1:3 על מ.ס אשדוד ובקבוצה והרעיפו שבחים: "הניצחון רשום על שמו". במועדון אישרו את המגעים להארכת החוזים של גלזר, פרץ, סבוריט. וגם: כל הבדיקות שנערכו לאחר המשחק חזרו שליליות

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב ממשיכה במירוץ לעבר תואר אליפות שלישי ברציפות אחרי ה-1:3 על מ.ס אשדוד אתמול (ראשון) שהיה ניצחון הליגה השביעי ברציפות. הניצחון הגיע אחרי דפיקות לב מואצות בלב האוהדים הצהובים בדקות הסיום, ולאחר המשחק עשרות אוהדים הגיעו בסמוך למתחם האימונים בקריית שלום, חגגו והדליקו אבוקות עם הגעת אוטובוס השחקנים.

צפו בתגובות

הפער ממכבי חיפה שבפסגה שוב צומק לשתי נקודות בלבד, ופטריק ואן לוון שלח איתות נוסף לבעלים מיץ' גולדהאר שבקנדה שכדאי לו לתת בו אמון ולמנות אותו למאמן גם בעונה הבאה. מאזנו המרשים של ההולנדי עומד על עשרה ניצחונות ב-11 משחקים (31 נקודות מתוך 33 אפשריות) והוא עדיין בלתי מנוצח.

"הקבוצה של ואן לוון מתחילה להידמות לקבוצה של השנה שעברה, ממש קופי של ולדימיר איביץ'", אמר גורם בסביבת השחקנים. "היא דומה מבחינת קצב צבירת הנקודות והחיבור הקבוצתי למשימה בכל משחק. השחקנים מחוברים לשיטה של המאמן ויש התקדמות".

דניאל טננבאום, פטריק ואן לוון | אריאל שלום

שחקנים בשורות האלופה ציינו כי אחרי שבועות ארוכים הם פגשו קבוצה שלא באה לעשות בונקר אלא שיחקה כדורגל פתוח והתקפי ולא מתבססת על התקפות מתפרצות. יריבות הצהובים מתנהלות בדרך כלל בצורה הגנתית מאוד מול הקבוצה, ומה שקרה אתמול אפשר מעברים רבים בין שני השערים.

למרות הניצחון, שוב נחשפה החולשה ההתקפית, והקושי להבקיע ניכר, למרות שלושת השערים שנכבשו. למעט השער הראשון של אייל גולסה לאחר ניסיון הרחקה לא מוצלח של טימותי אוואני, לא היה מי שיעניש את אשדוד על משחק הגנה רשלני ב-20 הדקות הראשונות, ולא ראינו מספיק יצירתיות התקפית מהצהובים.

מי שזכה למחמאות היה דניאל טננבאום, שסיפק משחק בטוח ואמיץ ומנע מאשדוד להשוות. "הניצחון הזה רשום קודם כל על השם של טננבאום", אמרו בקבוצה. השוער לקח כמה כדורים גדולים, בעיקר בדקות הסיום, ומנע מננאד סבטקוביץ' ואדג'י הייפורד להבקיע. השוער שהצטיין בעונה שעברה ושבר שיאים קיבל מהמועדון הצעה לחתום לארבע שנים.

אייל גולסה חוגג | אריאל שלום

גורם במועדון אישר בסיום המשחק כי מתנהלות שיחות על חוזים חדשים עם מספר שחקנים, בהם דן גלזר, אנריק סבוריט, דור פרץ, מתן בלטקסה ומתן חוזז:"השיחות מתנהלות בקצב של המועדון, וכך זה צריך להיות".

ביום חמישי הצהובים יתמודדו מול הפועל חיפה (החל מ-20:30, שידור ישיר בספורט4), ומי שייעדר מהתמודדות ומהמשחק שלאחר מכן נגד בית"ר ירושלים הוא אלכסנדר פשיץ', אשר אובחן אתמול כחיובי לקורונה. גם יונתן כהן יחמיץ את שני המשחקים הבאים, שכן החלוץ מתאושש מפציעה ואין כוונה להחזיר אותו מוקדם מדי אל המגרשים כדי לא לסכן אותו. אגב, תוצאות בדיקות האחרונה האחרונות שערכו הצהובים הבוקר חזרו כולן שליליות.

ואן לוון מתכוון להמשיך ברוטציה גם ביום חמישי בסמי עופר. מסתמן שאיתן טיבי ישוב למרכז ההגנה, דן גלזר לקישור וטל בן חיים לאגף השמאלי בהתקפה. גם אילון אלמוג יחזור לרוטציה ויזכה לדקות משחק. כמו במחזור האחרון, גם הפעם מכבי חיפה תשחק לפני מכבי ת"א, כאשר הירוקים יפגשו את הפועל תל אביב ביום רביעי. האוהדים הצהובים יחזיקו אצבעות ליריבה העירונית השנואה, שתארח את ההתמודדות בבלומפילד.

מתן חוזז, ננאד סבטקוביץ' | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי