רוסה: "אולי החזרה שלי הייתה מוקדמת". אלחמיד לא התאמן

הברזילאי לאנשי ב"ש לאחר ששוב לא התאמן. הרכש מסלטיק בספק, עמית ביטון עשוי להחליפו. חטואל בתמונת ההרכב, קבהא התאמן ובהמשך יתברר אם יפתח. ומה ההוראה החדשה של רוני לשחקנים?

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע תערוך הבוקר (שלישי) את האימון המסכם לקראת המשחק מחר מול קריית שמונה (החל מ-19:45, ישיר בספורט1). הקבוצה תצא לצפון ושם תיערך גם אסיפה טקטית לקראת המשחק, אבל עוד קודם לכן מתלבט המאמן רוני לוי לגבי שני שינויים בהרכב שלו. כפי שפורסם כאן כבר בשבוע שעבר, פארליי רוסה לא מצליח להתאמן בימים האחרונים ובבאר שבע מעלים סימן שאלה לגבי חזרתו למגרשים. תחילה היא הייתה מתוכננת למשחק האחרון מול בית"ר, אולם נדחתה מעט בשל טענות לעומס על הברזילאי, שאמר לאנשי באר שבע: "אולי החזרה שלי לאימונים הייתה מוקדמת מדי", אחרי שערך שני אימונים בלבד. בצוות המקצועי אפשרו גם לסלליך ואקולטסה לנסות ולערוך אימון ריצה אתמול, אבל הם חשו כאבים ולא נראה שיהיו בסגל.

באר שבע תחסר כנראה תשעה שחקנים למשחק מחר: מלבד רוסה, גם אור דדיה, סינטיהו סלליך, שון גולדברג, מריאנו בריירו, אלטון אקולטסה, גל לוי, ג'ונתן אגודלו ולואי טאהא, שצבר חמישה צהובים, בחוץ. לגבי מרואן קבהא, במועדון ביקשו מהקשר להגיע הבוקר לבית האדום ושם ינסו להכשיר אותו למשחק, זאת לאחר שיציג את בדיקת הדם הנוספת שערך בסורוקה. אם הבדיקה תוכיח שיפור, הוא ייכלל בסגל. אם לא, בדיקה נוספת תיערך לפני המשחק הבא, מול הפועל תל אביב, ממנו ייעדר גם ז'וסואה בשל צהובים.

חאתם עבד אלחמיד לא התאמן הבוקר בשל רגישות בשריר הירך והוא בספק למשחק. מרואן קבהא ערך בסופו של דבר אימון מלא, אבל רק לאחר קבלת בדיקות הדם שלו היום בצהריים יוחלט האם יהיה בסגל. במידה ואלחמיד לא יהיה כשיר, עשוי עמית ביטון לפתוח בעמדת המגן כשמרואן קבהא, אם אכן יתברר שהוא כשיר למשחק, יפתח כבלם.

רוני לוי, מיגל ויטור | דני מרון

במועדון הודיעו בימים האחרונים לשחקני הקבוצה להשאיר את הטלפונים מחוץ לחדר ההלבשה, אולם שם ציינו כי לא מדובר בהוראה חדשה, אלא בכזאת שהייתה קיימת בתקופת יוסי אבוקסיס, שאפשר להיכנס לחדר ההלבשה כשהטלפון כבוי. לוי הודיע לשחקנים כי עליהם להתייצב שעה לפני האימון בבית האדום, על מנת לעשות את כל ההכנות הדרושות לאימון. שחקן שיאחר לאימון או יעלה לכר הדשא באיחור יצטרך לקבל אישור ממנהל הקבוצה אביתר אילוז, אחרת לא יורשה להתאמן.

ומה עם החתמת ז'וסואה? הקשר הפורטוגלי טרם נפגש בימים האחרונים עם אנשי באר שבע וזה יקרה בהמשך השבוע. כזכור, לפני הדיון שנערך בעניינו בהתאחדות לכדורגל פורסם בספורט1 כי הפורטוגלי קיבל הצעה רשמית מאלונה ברקת, זאת לאחר שמועות שעלו לפיהן באר שבע תשחרר אותו אם יספוג עונש הרחקה מארבעה משחקים. ברקת הציעה לשחקן חוזה לשנתיים, שמורכב מאופציה בעונה השניה, כשרוב הפערים בין הצדדים נסגרו. ז'וסואה כבר הבהיר בעבר כי החתמת מיגל ויטור תסייע בהישארותו. לאחר המהלך שעשו ברקת ואסי רחמים להשארת הבלם, כעת נותר להחתים את הכוכב הפורטוגלי שיפתח גם מחר.

הרכב משוער, הפועל באר שבע: אוהד לויטה; עמית ביטון (חאתם עבד אלחמיד), מיגל ויטור, מרואן קבהא (איתן רצון), דודי טויטו; דוד קלטינס, מרסלו מלי, ז'וסוואה, תומר יוספי, רותם חטואל; שגיב יחזקאל.

ז'וסואה | דני מרון

בנושא אחר: היום התברר כי התקבלה במלואה תביעת הדיבה שהגיש שרון אביטן מנהלה המקצועי של מחלקת הנוער כנגד אלי לוי, שתקף לכאורה את אביטן בפרסומים שקריים בפייסבוק. לוי חוייב לשלם לאביטן סך של 350,000 ולפרסם התנצלות כלפיו. כמו כן חויב לוי בהוצאות משפט ושכר טרחת עו"ד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי