בחדרה רתחו על הרחקת אוסמן: "החלטה הזויה שהרסה את המשחק"

במועדון מהשרון זעמו על השיפוט והכרטיס האדום שקיבל הקשר הניגרי ב-0:0 מול בני יהודה. שביעות רצון מהנקודה: "נשארים בליגה בזכות אופי, לא רק בזכות יכולת". בקבוצה מקווים לסיים בימים הקרובים את מבצע החיסונים

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה הגיעה אתמול (שלישי) לאצטדיון נתניה במטרה לנצח את בני יהודה, ממנה נפרדה ב-0:0 בסופו של דבר, אך במועדון מהשרון יצאו בסך הכל מרוצים מכך שהקבוצה יצאה עם נקודה למרות ששיחקה בעשרה שחקנים לאורך כל המחצית השנייה. החדרתים הצליחו לשרוד שלושה משקופים של הכתומים, ששלטו, והפער מהקו האדום נותר ארבע נקודות.

"זה היה אחד מסוג המשחקים שמשאיר אותך בליגה. נשארים בליגה גם בזכות אופי ולא רק יכולת. לא שיחקנו טוב אבל ידענו לשמור על שער נקי וזה חשוב", אמרו בחדרה. למרות שביעות הרצון מהתיקו לאור התפתחו המשחק, במועדון זעמו על צוות השיפוט ועל הרחקתו של מוחמד אוסמן על סף המחצית: "החלטה הזויה של השופט שהרסה את המשחק", רתחו בקבוצה.

כבר שלושה משחקים שחדרה לא הפסידה, והיא מקווה להמשיך במגמה מול מ.ס אשדוד ביום שני. הקפטן, מנשה זלקה, יחזור לסגל. בינתיים, במועדון מקווים לסיים בימים הקרובים את מבצע החיסונים. כל השחקנים שלא נדבקו בקורונה כבר התחסנו, רובם כבר עברו את החיסון השני. תחילה היו שלושה שחקנים שהתנגדו להתחסן, אך בשל הנהלים החדשים של המנהלת סביב הנושא הבידוד, הם שוכנעו, עברו את החיסון הראשון וממתינים לשני. "אנחנו פועלים על פי הוראות המנהלת וכל השחקנים מבינים את חשיבות החיסונים", אמרו בחדרה.

שחקני הפועל חדרה מקיפים את רועי ריינשרייבר | שלומי גבאי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי