"כל מה שיכול להשתבש – משתבש": בני יהודה מתוסכלת

העונה המסויטת של הכתומים נמשכה ב-0:0 מול עשרה שחקנים של חדרה: "כבר אין מה להגיד. המזל לא איתנו העונה". גדיר וזנטי ייעדרו מול מכבי נתניה, פוצ'יבה צפוי לחזור להרכב. מחמאות לגלזר

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

בני יהודה עוברת עונה פשוט מסויטת. בכל פעם שנדמה שהקבוצה אולי בדרך טיפה להתרומם, מגיע אירוע חדש שמוריד אותה חזרה למטה. אם זה טעויות קשות בהגנה, הרחקות חסרות אחריות, פציעות רבות או מכת הידבקויות בקורונה. בקבוצה קיוו מאוד אתמול (שלישי) לרשום ניצחון על הפועל חדרה ולצאת מהקו האדום, אך לבסוף סיימו ב-0:0 מאכזב שהגיע אחרי הכנה משובשת. בסך הכל, למועדון משכונת התקווה ניצחון אחד בלבד ב-14 המשחקים האחרונים.

כזכור, יום לפני המשחק, שלושה שחקנים נמצאו חיוביים לקורונה, כאשר בדיוק ארבעה נוספים חזרו לאימונים אחרי שהחלימו מהנגיף. הדבר לא אפשר למאמן יוסי אבוקסיס לתרגל הרכב, ובעיקר, הוא נאלץ לאלתר בגדול בקישור, כאשר עלה עם עמית גלזר ועמית כהן במרכז השדה, תפקיד אשר זר לשניהם. בנוסף לנדבקים בקורונה, עמית זנטי, שהשתפר מאוד במשחקים האחרונים, סובל מקרע קטן והתווסף למוחמד גדיר הפצוע.

הכתומים היו קרובים, אך שוב סבלו מחוסר מזל. הם שלטו במשחק, ובעיקר במחצית השנייה, בה שיחקו ביתרון מספרי אחרי שמוחמד אוסמן מחדרה הורחק בכרטיס אדום ישיר על סף הירידה להפסקה, דבר אשר הלהיט את הרוחות בין הספסלים. שי מזור, עמית גלזר ורועי בן שמעון פגשו לצערם רק את המשקוף, דבר שרק העמיק את התסכול בבני יהודה.

יוסי אבוקסיס | שלומי גבאי

שחקן בקבוצה שיתף בתחושות הלא נעימות: "כבר אין מה להגיד, הכל הולך הפוך. הכי קל להגיד שלא עשינו הכנה כמו שצריך, אבל בסוף אם אנחנו לא מנצחים משחק כזה חשוב מול עשרה שחקנים אז אנחנו יכולים לבוא בטענות רק לעצמנו. המזל לא איתנו העונה, כל מה שיכול להשתבש משתבש. אנחנו הרבה יותר טובים מאז שיוסי חזר, אסור להרים ידיים, אבל כל מה שקורה מתסכל".

מי שזכה למחמאות היה עמית גלזר, הבלם המושאל ממכבי תל אביב, אשר הצליח להרשים כששיחק בקישור האחורי, תפקיד אשר זר לו, וקיבל הרבה נקודות אצל אבוקסיס. בכלל, במועדון מאוד מרוצים מהשחקן שהצטרף ביום האחרון של חלון ההעברות והוא ביסס את מקומו ב-11 הפותחים.

ביום שבת בני יהודה תפגוש את מכבי נתניה (החל מ-14:45, שידור ישיר בספורט1), כאשר התקווה היא שלא יימצאו חלילה חיוביים נוספים לקורונה. גדיר וזנטי ימשיכו להיעדר, כמו גם הנדבקים בנגיף – מתיאה ליואיץ', תאמבי סגס ואמיר רוסתום. ג'ורג' פוצ'יבה אמור לחזור להרכב, פאטוס בצ'יראי, שפתח אתמול לראשונה, יפגוש את האקסית.

עידו לוי, פאטוס בצ'יראי | שלומי גבאי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי