קלינגר השתלח בשופט בסיום: "אגיע לבית משפט אזרחי אם צריך"

מאמן הפועל ת"א זעם על שלום בן אברהם שהרחיק אותו לאחר ההפסד 2:1 למכבי חיפה: "הוא רוצה לפגוע בפרנסה של בן אדם. רציתי להזיז את בן ביטון משם והורחקתי". על המשחק: "היינו צריכים לנצח, הם כבשו ממתנות שלנו"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב רשמה הפסד ליגה ראשון לאחר החיזוק המשמעותי שביצעה בחלון ההעברות של חודש ינואר (שבעה משחקי ליגה ושמונה בכל המסגרות) כשנכנעה הערב (רביעי) 2:1 למכבי חיפה המוליכה באצטדיון בלומפילד. שער שוויון זמני של שי אליאס לא הספיק לקבוצה של ניר קלינגר. המאמן הוציא עצבים בסיום והתלונן על כך שהשופט שלום בן אברהם הרחיק אותו בסיום. "מה אמרתי לך?" רטן לאחר המשחק כאשר דן איינבינדר ניגש כדי להרגיע אותו. "אני אגיע לבית משפט אזרחי אם צריך כדי להוכיח שלא אמרתי לך".

קלינגר נשאל על הזעם שלו והסביר: "נרגעתי? אם בן אדם רוצה לפגוע בפרנסה של אנשים ולהוציא אדום סתם אז חבל, פחדתי שבן ביטון שהיה לו צהוב יפלוט כמה מילים. זו הזיה זו פשוט חוצפה זה מטריף לי את השכל ובלתי אפשרי, הוא הרחיק אותי מ-15 מטר. מילה לא אמרתי לו, התקדמתי בצעדים וביקשתי מבן ביטון שיזוז. אפגש עם בן אברהם בבית הדין ונברר את הכל. מ-15 מטר הוא הוציא לי אדום, שייתן הוא את התשובות".

האם הוא התלונן: "התלוננתי מרחוק כבר בצעקות קודם שלא הוסיף יותר זמן אבל מותר לי, לא קיללתי ולא ניבלתי את הפה. הוא לא יכול להרחיק אותי ואנחנו בבית הדין נברר את זה. לא יכול להיות שבן אדם יפגע בפרנסה של אנשים. אני צריך להיות על הקווים, זה המקום שלי ולא ביציע".

ניר קלינגר, שלום בן אברהם | אודי ציטיאט
This image has an empty alt attribute; its file name is 1035573

מאוכזב מכך שלא השיג תיקו: "אני לא חושב שהיינו צריכים נקודה אלא לקחת שלוש נקודות במשחק הזה וגם שני הגולים של מכבי חיפה יפים ככל שיהיו – הגיעו ממתנות שלנו לצערי. דברים שהתכוננו אליהם ועבדנו עליהם אבל בסדר, זה חלק מהמשחק. ברור שבמחצית השנייה הייתה רק קבוצה אחת על המגרש וחבל שלא הייתה לנו יותר חדות כדי לנצח, אני לא בא בשום טענות למכבי חיפה והיא מתעסקת בקצפת ובשמנת ואנחנו מתעסקים בדברים שפחות מריחים טוב. היינו שווים להם אם לא יותר, בעיקר במחצית השנייה".

היכולת: "אנחנו צריכים לשמר את היכולת שלנו של המשחקים האחרונים אבל לא היינו צריכים להפסיד היום אלא לשמור על הרצף שלנו. קשה לשחק נגדנו, יש לנו תבניות התקפה מסודרות, קשה נגדנו. חבל ששילמנו מחיר. הגול של חוסה רודריגס זה אחד למאה אבל זה בא משגיאה שלנו".

עוד אמר: "אני לא מתכוון להגיד שום מילה שתשתמע לא טוב על מה שהיה קודם כי היה סגל שחקנים מסוים, ידענו שהוא מוגבל ויש כלים שקשה לייצר איתם. אני אימנתי קבוצות של אליפות וצמרת וצריך לדעת לשחק כדורגל של צמרת – שליטה במשחק, לשחק מהר יותר, ללחוץ באיבוד כדור. כשיש לך את הכלים אתה יכול לנסות לשחק כדורגל וכשאין לך אתה תשחק בצורה אחרת. זו עבודה של מאמן".

אלטמן. הפסד אכזרי | אודי צטיאט

המשחקים הבאים נגד קבוצות התחתית בפלייאוף שישחקו נסוג: "זה לא משנה, אנחנו צריכים לשמר את היכולת. זה לא אומר שאם שיחקנו נגד מכבי חיפה ובשבוע שעבר נגד מכבי נתניה שנתנה לשחק – שיחקנו טוב גם נגד בני יהודה שהסתגרה. אסור לנו ליפול מההפסד הזה. הפסדנו, זה חבל ומצער זה הכל אבל נמשיך קדימה עם אותה יכולת ונתקדם כדי לשרוד את העונה".

האדומים נותרו במקום ה-11 בטבלה אך רחוקים שתי נקודות בלבד מהקו האדום כשממתין להם לוח משחקים קשה מאוד על לסיום הליגה הסדירה – במחזור הבא תפגוש את הפועל באר שבע ואחרי משחק נגד בני סכנין יגיע הדרבי נגד מכבי תל אביב.

שי אליאס חוגג עם שחקני הפועל ת"א. "אסור ליפול מההפסד הזה" | אודי צטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי