טענות קשות בנתניה נגד השיפוט, דני עמוס מושבת עד הודעה חדשה

היהלומים זועמים על צוות השיפוט שאישר שער לא חוקי לטענתם ("מאתיים אחוז יד") ואטוולד שוחח עם מנכ"ל איגוד השופטים. בנוסף, במועדון התלוננו שלוזון נכנס לחדר השופטים במחצית. וגם: כמה זמן ייעדר השוער?

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

זעם גדול מאוד במכבי נתניה לאחר תוצאת התיקו 1:1 אמש (רביעי) עם מכבי פתח תקווה. בנתניה זועמים הן על צוות השיפוט במשחק שאישר לטענתם שער לא חוקי למלאבסים והן על אנשי היריבה על התנהגותם במהלך המשחק.

נתחיל בשיפוט: בנתניה מאוד לא אהבו את אישור השער של המארחים כאשר לטענתם נגיעת יד ברורה של תאי בריבו, מצב נבדל וגם עבירה על דני עמוס זכו להתעלמות בכך שאושר השער. בתום המשחק שוחח בירידה לחדרי ההלבשה המאמן ריימונד אטוולד עם מנכ"ל איגוד השופטים יריב טפר, שהיה גם המשקיף במשחק: "ההחלטה על נבדל או לא נבדל היא לא של השופט הראשי אלא של שופטי המסך. לשמואלביץ' אין את הסמכות ללכת לואר על מצב של נבדל, אלא זו החלטה של שופטי המסך" הוסבר לנתניה. "בנוגע ליד? רק לאחר המהלך השופטים שמו לכך לב".

"אם זו לא נגיעת יד, אז אין יד בעולם" תקפו בנתניה. "זה לא מאה אחוז יד. זה מאתיים אחוז. זה עוד לפני שדיברנו על אופסייד. ז'וסואה הורחק אתמול בהחלטה לא ברורה, קלינגר התלונן על השופט. גם אנחנו. צריך לעשות באיגוד השופטים בדק בית".

דני עמוס, יואל אבוחצירא | ברני ארדוב

בנתניה תקפו גם את אנשי היריבה ופנו לטפר בנוגע לעובדה שכרוז פתח תקווה קילל את אחד מעובדי המועדון לאחר ויכוח שנבע מהעבירה של מגן נתניה זלאטן שחוביץ' שזכתה להנפת כרטיס צהוב. בנוסף, בנתניה התלוננו על כך שיו"ר מכבי פתח תקווה, אבי לוזון נכנס במחצית לחדר השופטים. "במכבי פתח תקווה השפיעו על תוצאת המשחק בצעקות שלהם. הכוחניות שלהם הביאה להם נקודה, אולי הכי חשובה שלהם העונה" תקפו בקרה היהלומים.

בין הטענות כאמור השמיעו בנתניה גם עבירה על דני עמוס שלא נשרקה והיום הודיעו בקבוצה שהשוער יהיה מושבת עד הודעה חדשה, לאחר שבבדיקה ראשונית שנעשתה במרפקו אובחנה פגיעה שדורשת השבתה. במכבי נתניה מודאגים בעיקר בשל העובדה שבשלב זה אין אבחנה סופית, כך שהשוער עלול להיות מושבת עד תום העונה ובאותה מידה גם לשוב בהקדם לאימונים ולמשחקים.

בחזרה לכדורגל: לאחר תוצאת התיקו, בנתניה לא מרימים ידיים במאבק על הפלייאוף העליון: "זה יהיה צמוד עד הסוף. יש לנו עכשיו מפגשים מול חדרה ובני יהודה. אם נוציא שש משש יש לנו סיכוי טוב להעפיל לפלייאוף העליון".

הקפטן אלמוג כהן, הוחלף בדקה ה-60 לאחר שסבל מכאבים בשריר האחורי, כאשר הוא עלה לשחק לא בכשירות המקסימלית ובנתניה הסבירו שמדובר בהחלטה משותפת ביחד עם המאמן ריימונד אטוולד והצוות הרפואי, על כך שישחק רק 60 דקות.

זלאטן שחוביץ' | ברני ארדוב

"אנחנו יוצאים מאוד מאוכזבים. רצינו לנצח את המשחק מהשנייה הראשונה כמו בכל משחק. הובלנו, גם בגול הייתה נגיעת יד של 100%", סיכם בתסכול הקפטן אלמוג כהן. "בשבוע שעבר פנדל, הפעם יד. אני אף פעם לא מאשים שופטים כי הם רוצים להצליח בדיוק כמונו אבל זה משהו שהוא כואב כי אנחנו רוצים להשיג איזשהו יעד שהמאמן הצהיר עליו בתחילת השנה (פלייאוף עליון). יעד שהוא מאוד גבוה. אני מקווה שנצליח לעמוד במטרה האלה".

"עכשיו כל משחק הוא משחק עונה ואני מקווה קודם כל שהקהל יחזור. אני מקווה שאנשים ייקחו את זה מפה ויבינו שהשחקנים רוצים שהקהל יחזור. אין כדורגל בלי קהל ואני מקווה שהקהל יחזור לתמוך בנו כי אנחנו צריכים אותו".

אלמוג כהן ושחקני מכבי נתניה נגד מכבי פתח תקווה | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי