"אחת ההצלחות הגדולות שלנו": חוסה רודריגס כובש את מכבי חיפה

הספרדי כבש את אחד השערים היפים שנראו בישראל בשנים האחרונות, שעות לאחר שאיבד קרובת משפחה: "הוא בחר לעלות לשחק, יש לנו חדר הלבשה מיוחד העונה", סיפרו בכרמל. וגם: על אופי של אלופה ב-1:2 על הפועל ת"א

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה תיקח מהמשחק נגד הפועל תל אביב רק את שלוש הנקודות. מוליכת הטבלה יודעת שהיא הייתה פחות טובה אמש (רביעי) בבלומפילד נגד הפועל תל אביב, אבל בזכות החמצות של ההתקפה האדומה ושני שערים נפלאים של צ'רון שרי ובעיקר חוסה רודריגס, היא השיגה 1:2 ושוב פתחה פער של חמש נקודות ממכבי תל אביב.

"הפועל תל אביב הייתה יותר טובה, אבל אני שמח שניצחנו וזה משחק שניקח ממנו את הנקודות כי הדרך שעוד יש לנו היא ארוכה", הודה הבלם עופרי ארד לאחר המשחק. "אי אפשר להיות אטרקטיביים לכל אורך העונה, צריך גם לדעת לפעמים לקחת ניצחונות של אופי – זה ניצחון שמאפיין עונת אליפות", הוסיפו במכבי חיפה ואולי הרימו את רף הציפיות.

כאמור את שער הניצחון כבש רודריגס, שעוד לפני שריקת הפתיחה התבשר כי בת משפחתו שחיה בספרד מתה לאחר הסתבכות של נגיף קורונה. במכבי חיפה סיפרו כי הקשר היה בקשר קרוב עם אותה בת משפחה ולכל אורך הימים האחרונים ניסו לעודד אותו. יתרה מכך, בקבוצה סיפרו כי למרות העצבות הגדולה בה היה, הוא מי שבחר לעלות למשחק וכאמור הוא סיים אותו כגיבור הגדול – לא רק עם שער ניצחון, אלא עם אחד השערים היפים שנראו בישראל בשנים האחרונות.

צ'רון שרי, מי שכבש את שער היתרון בפתיחה מבישול נהדר של עומר אצילי, הקדיש לרודריגס את השער ובמועדון שיבחו את השחקנים ולא רק על יכולתם: "יש לנו חדר הלבשה מיוחד העונה. ראיתם איך כל השחקנים נתנו מעצמם למען רודריגס. הוא אחת ההצלחות הגדולות שלנו". מי שעוד זכה לשבחים הוא הקשר עומר אצילי, בעיקר על המחצית הראשונה בה כאמור בישל לשרי והיה מעורב בעוד מספר מהלכים. האחרון ממשיך לעבוד גם עם הצוות המנטאלי של המועדון ובכרמל בטוחים כי שער ראשון שלו במדי הקבוצה יוביל לשיפור נוסף בכושר ובביטחון שלו.

רודריגס ושרי. "חדר הלבשה מיוחד העונה" | אודי צטיאט

ולמרות כל זאת, מבחינה מקצועית מבינים במכבי חיפה כי היכולת הזאת לא תספיק לקבוצה במאבקי האליפות ואולי יכולה לעלות לה ביוקר כבר בשבת מול מכבי פתח תקווה. אחרי שבכר קיבל בחזרה את המגן סאן מנחם שחזר מהשעיה בעקבות אירועי הדרבי ואת הקשר צ'רון שרי שפתח לאחר שחלה במחלת הקורונה, במשחק הקרוב ישוב הבלם עאיד חבשי ואולי גם החלוץ ניקיטה רוקאביצה שסיים אתמול את תקופת הבידוד, התאושש מקורונה וכבר ערך אימון אישי. בקבוצה יבחנו את מצבו של האוסטרלי עד למפגש ורק אז יחליטו אם הוא ייכלל בסגל.

סוגיה נוספת שמטרידה את אנשי חיפה היא הפציעה של החלוץ דוניו גודסוויי, שהתלונן על מתיחה וייבדק במהלך היום. אגב, הפציעה של החלוץ גרמה לכך שבכר ביצע שלושה חילופים בלבד, מכיוון שבעקבות פציעת החלוץ נאלץ בכר "לבזבז" את הפעימה האחרונה.

אחד משערי העונה. גם דוניו מתקשה להאמין מה עשה רודריגס | אודי צטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי