ייאוש בהפועל כפר סבא: "צריכים שינוי, זה נראה רע"

אלישע לוי ושחקניו ירשו מתחת לקו האדום בעקבות ההפסד באשדוד ובקבוצה מוטרדים: "אנחנו בכושר הכי רע בליגה, זה מעבר למיקום"

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

עד לפני קצת למעלה מחודש, נראה היה שהפועל כפר סבא מצליחה לברוח מהתחתית – לזמן קצר אפילו היה מי שפנטז על הגעת הירוקים לפלייאוף העליון. דווקא אז המומנטום השתנה, הקבוצה של אלישע לוי הסתבכה ואחרי ההפסד אתמול (חמישי) 2:0 למ.ס אשדוד, הפועל כפר סבא מוצאת את עצמה מתחת לקו האדום.

בהפועל כפר סבא מודים שקיימת תחושת ייאוש במועדון לאור התוצאות האחרונות והחשש מחזרה לליגה הלאומית הוא גדול. "אנחנו אולי הקבוצה בכושר הכי רע בליגה", הודו בסיום שחקנים, "שלוש נקודות משבעה משחקים, שער זכות אחד. זה מעבר למיקום בטבלה. אנחנו צריכים שינוי, אבל קשה לראות מאיפה הוא יבוא".

החלק שמדאיג יותר מכל את אנשי המועדון הוא החלק ההתקפי: "אנחנו בקושי מגיעים לשער. איך נבקיע שערים וננצח ככה?". למעשה, מלבד פלורנט חסאני, קשר הרכש הקוסוברי ששוב הראה ניצוצות, שאר השחקנים אכזבו. ביום ראשון תארח כפ"ס את הפועל חיפה ועל המפגש הגורלי אמרו במועדון: "אנחנו חייבים להתעורר. זה נראה רע".

חסאני. קשר הרכש שוב הראה ניצוצות, אך לא מעבר | לירון מולדובן

המגן אביב סולומון סיכם: "הגענו כדי להשיג נקודות ולא הצלחנו. אנו לא יכולים להתעלם ממצבנו. זה מאכזב וכואב, אבל אנחנו מאמינים. יש 10 משחקים לסיום העונה ובהם מפגשים ישירים מול היריבות שלנו בתחתית. הכל קרוב וצפוף ומומנטום יכול להשתנות ברגע".

איך יוצאים מהמצב: "המוראל הוא זה שיוכל להוציא אותנו מהמצב הזה. יש לנו את הכלים והאמונה. רק ביחד נוכל לצאת מזה".

אלישע לוי | לירון מולדובן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי