רוני לוי לשחקנים: "המיקום של הפועל ת"א בטבלה משקר"

מאמן הפועל באר שבע ערך אסיפה והזהיר: "הם יבואו להילחם על החיים שלהם". במועדון מפנימים: אחרי הניצחונות של נתניה ופתח תקווה, חייבים להבטיח קודם את הפלייאוף העליון

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

"המיקום של הפועל תל אביב בטבלה משקר. הם קבוצה יותר טובה מזה. הם יבואו להילחם על החיים שלכם מחר, יהיו לנו קשה". כך אמר מאמן הפועל באר שבע רוני לוי לשחקניו באסיפה שקיים באימון אתמול (שבת) לקראת המשחק הערב מול הפועל תל אביב (20:15, שידור ישיר בספורט3). הפועל ממוקמת במקום ה-11 בטבלה, נקודה אחת בלבד מעל הקו האדום.

בבאר שבע מבינים שהניצחונות של מכבי פתח תקווה ומכבי נתניה אתמול יצרו תחרות חדשה על הכרטיס לאירופה. בזמן פיטורי יוסי אבוקסיס הייתה מדורגת הקבוצה במקום גבוה יותר. עם ההודעה על חזרת ברקת לקבוצה, הבעלים התלבטה לגבי זהות המאמן ומאז הקבוצה מקרטעת – ניצחון אחד בשבעה משחקים כולל הדחה מגביע המדינה. הבעלים מכוונת בעיקר לעונה הבאה, אבל הבהירה לרוני לוי כי העונה היא מצפה שהקבוצה תגיע לאירופה ואף תכוון לשלב הבתים.

במועדון מעודדים מהחזרה של השחקנים המובילים לסגל. כפי שפורסם כאן ביומיים האחרונים, סינטיהו סלליך, פארליי רוסה וג'ונתן אגודלו חוזרים לסגל, כשאתמול התברר שגם אלטון אקולטסה בפנים. עמית ביטון תורגל אתמול כבלם וכמגן ועשוי לפתוח בעמדת המגן. חאתם עבד אלחמיד בספק ורק היום יוחלט לגביו. מרואן קבהא בחוץ. שגיב יחזקאל התאושש ויפתח בחוד.

אלטון אקולטסה | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי