יצחק שום ערך אסיפה נוקבת בנוכחות השחקנים, פדידה יחזור לסגל

כפ"ס תארח הערב את הפועל חיפה (ראשון, 19:45, ישיר בספורט1) בתקווה לצאת לדרך חדשה אחרי שלושה הפסדים רצופים. הבעלים הטיח ביקורת חריפה ומחה על היכולת המאכזבת. הקפטן עשוי לקבל דקות

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

כשהיא עם מאזן של שלוש נקודות מתוך 21 האחרונות ובמומנטום שלילי, הפועל כפר סבא תארח הערב (ראשון, 19:45, שידור ישיר בספורט1) את הפועל חיפה לקרב חשוב עבורה ותנסה לטפס מעל הקו האדום.

עוד לפני המשחק ובמהלך סוף השבוע האחרון, ערך הבעלים יצחק שום אסיפה קשה ונוקבת בנוכחות שחקני הקבוצה, בה הטיח ביקורת חריפה במספר שחקנים בקבוצה ומחה על היכולת המאכזבת שהם מציגים לאחרונה.

"אנחנו מחפשים את הנקודות במשחק הבית הזה, כפי שאנו מצפים ונערכים להשגת נקודות בכל משחק", אמר המאמן אלישע לוי לקראת המשחק. "אחרי תקופה פחות טובה, מחפשים את הנוסחה הנכונה. נעשה שינויים כדי לחזור למסלול ניצחונות. נקודות במשחקים הקרובים ישפרו את העמדות שלנו לקראת משחקי הפלייאוף".

המאמן אלישע לוי שוב לא תרגל את ההרכב, אך הוא צפוי לבצע מספר שינויים כשהבשורה החיובית מגיעה מכיוונו של הקפטן עומר פדידה, שלאחר מספר שבועות מאז ספג רגל עץ ברגלו, יחזור לסגל הקבוצה. מי שייעדר הוא הקשר טריקו גטהון, שסובל ממתיחה בשריר האחורי.

עומר פדידה | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי