אלחמיד הורחק לשני משחקים. האוהדים מחו: "הדיין ימות היום"

מגן ב"ש יחמיץ את מכבי פ"ת ובני יהודה ונקנס ב-1,000 ש"ח. בדיון הוא אמר: "השופט מושעה מהמחזור הבא, הם מודים בטעות ויודעים שהשער לא היה צריך להיפסל". עשרות הגיעו למחות בטענה לקיפוח מתמשך מצד השופטים

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

אחרי שז'וסואה הורחק משלושה משחקים בפועל וארבעה נוספים על תנאי, היום (רביעי) חאתם עבד אלחמיד עמד לדין בגין התנהגות בלתי הולמת וקיבל עונש הרחקה משני משחקים בפועל. כמו כן, הוא ספג קנס של 1,000 ש"ח. הוא ייעדר משני המשחקים הקרובים והחשובים של הקבוצה, מול מכבי פתח תקווה ובני יהודה.

כזכור, אלחמיד הורחק לאחר המשחק מול הפועל תל אביב כשבא בטענות לשופטים על פסילת השער שלו ואמר "תתביישו לכם, בושה של שיפוט" ומאוחר יותר, כך נכתב בדו"ח, "דפק בחוזקה על דלת חדר השופטים באירוע שחרג מרף שניתן להתעלם ממנו". את אלחמיד ליווה היועץ המשפטי וסמנכ"ל המועדון עו"ד עידו בר נתן.

אלחמיד אמר במהלך הדיון: "הבקעתי בדקה ה-97 גול חשוב למועדון. אנחנו צריכים כל נקודה כדי להיות בפלייאוף העליון. היה רגע של אמוציות, לא הייתי צריך לומר את מה שאמרתי. אני חושב שאם השופט מושעה מהמחזור הקרוב, הם מודים בטעות ויודעים שהשער לא היה צריך להיפסל".

חאתם עבד אלחמיד | אודי ציטיאט

בהתאחדות לכדורגל נערכו לקראת הגעתם של אוהדי הקבוצה מבירת הנגב, כאשר עשרות הגיעו לרמת גן על מנת למחות בטענה לקיפוח מתמשך מצד השופטים נגד הקבוצה. בהתאחדות חששו מהתפרעויות וצוות אבטחה נכח במקום. האוהדים הניפו שלטים עליהם היה רשום בין השאר: "המאפיה לכדורגל בישראל", "תפסיקו לגנוב את ההצגה". אחד מהאוהדים הנוכחים בהפגנה אמר במגפון: "הדיין ימות היום, אני אירה בו. אני מוכן לשבת בכלא בשביל אלחמיד". כמו כן, התעמתו עם שלומי ברזל.

חאתם עבד אלחמיד, אוהדי הפועל באר שבע | אודי ציטיאט
אוהדי הפועל באר שבע | אודי ציטיאט

צפו באוהדי הפועל ב"ש מחוץ למשרדי ההתאחדות

צפו בשער שנפסל לאלחמיד

חאתם עבד אלחמיד מקבל כרטיס אדום | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי