צפו: אוהדי ב"ש חסמו את רכבו של דובר ההתאחדות והתעמתו איתו

שלומי ברזל מתעמת עם אוהדי הפועל באר שבע | צילום מסך

עשרות אוהדי הקבוצה מבירת הנגב, שהגיעו אל מחוץ לבית הדין בכדי למחות בטענה לקיפוח מצד השופטים, תקפו את שלומי ברזל, ראש מערך ההסברה של ההתאחדות לכדורגל, שבהמשך אמר ל-103FM: "כשהם זכו באליפויות הם לא באו"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

עשרות אוהדי הפועל באר שבע הגיע היום (רביעי) אל מחוץ למשרדי ההתאחדות לכדורגל בכדי למחות בטענה לקיפוח מתמשך מצד השופטים נגד הקבוצה. הם הגיעו לפני הדיון שהתקיים בעניינו של חאתם עבד אלחמיד, שעמד לדין בגין התנהגות בלתי הולמת. לאחר מכן, ראש מערך ההסברה של ההתאחדות, שלומי ברזל, ניסה לצאת עם רכבו, שנחסם על ידי האוהדים, ובין הצדדים התפתח עימות בנוכחות שוטרים.

זמן קצר לאחר מכן, ברזל התראיין ל-103FM ותיאר את התקרית: "יצאתי מההתאחדות, באו אוהדים, דיברנו והכל היה בסדר. המשטרה הייתה שם ורוב האוהדים ניהלו איתי שיחה והכל היה בסדר. אני מבין את הכאב שלהם והכל היה בסדר. אמרתי להם 'כשזכיתם בשלוש אליפויות לא באתם אלינו'. המחשבה שיש איזושהי יד מכוונת היא מזעזעת".

דובר ההתאחדות נשאל לגבי הסדר הטיעון של ז'וסואה והשיב: "בלי עסקה הוא היה מקבל הרבה יותר משחקים בחוץ על המילים המאוד קשות שאמר לשופט. הוא לא דיבר פורטוגזית, זה היה באנגלית ולא מילים שאתה פוגש הרבה. זה 'ביזיון, בושה', דברים כאלה".

ההתעסקות בשופטים: "יש כל כך הרבה גורמים בזה. התקשורת, מאמנים. הפכנו את השיפוט לנושא כי אין לנו על מה לדבר. אני לא מנקה אף אחד ואומר בבירור שאפשר להיות טובים יותר. בסופו של דבר בן אנוש מקבל את ההחלטה, עם או בלי 700 זוויות. אי אפשר להיות 100%. לא מתווכח עם זה שכמות הטעויות עלתה. השיפוט יכול וצריך להיות טוב יותר, הלוואי שהייתי יכול לומר שהטעויות ייגמרו אבל אי אפשר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי