מכבי ת"א לא תמכור כרטיסים לאוהדי הפועל ת"א. פשיץ' ייעדר מול ק"ש

החלוץ יצא מבידוד, ערך אימון קל וישוב בהדרגה. ג'ראלדש סובל מכאבים, קנדיל בכוננות. כ-1,000 אוהדים צפויים להגיע לצפון. וגם: רק הקהל הצהוב יוכל להגיע לדרבי. ואן לוון: "הרשתי לעצמי לתת לשחקנים מנוחה"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

אחרי שמחקה פער של שמונה נקודות ממכבי חיפה ועלתה על חשבונה לפסגת ליגת העל לראשונה העונה, מכבי תל אביב תתארח אצל הפועל קריית שמונה (שבת החל מ-19:50, שידור ישיר בספורט1) ותנסה לרשום ניצחון ליגה שישי ברציפות, אולם במועדון לא מקלים ראש ביריבה שנלחמת על מקומה בפלייאוף העליון וניצחה שני משחקים ברציפות, כולל 1:2 אתמול נגד פ"ת.

לספורט1 נודע כי כ-1,000 אוהדים צהובים צפויים לעשות את הדרך הארוכה צפונה, כשהמרוץ להשגת כרטיסים גדול. כ-750 אוהדים יורשו להיכנס להתמודדות והקהל של האלופה בונה על כך שאוהדי קריית שמונה לא ירכשו כרטיסים. האוהדים שלא יצליחו להיכנס יצפו במשחק מהגבעה ליד האצטדיון, כפי שעשו חלק מאוהדי ק"ש בהלך התקופה הארוכה שבה לא היה ניתן להגיע למשחקים.

בתוך כך, לאחר שהנהלת ההתאחדות אישרה פה אחד את מתווה מנהלת הליגות בנוגע לכניסת אוהדי חוץ למשחקי הליגה, מכבי תל אביב החליטה כי לדרבי שייערך במחזור ה-26 יימכרו כרטיסים רק לאוהדי הקבוצה והמשמעות היא כמובן שאוהדי הפועל תל אביב לא יוכלו להגיע למשחק.

אוהדי הפועל תל אביב
אוהדי הפועל תל אביב | דני מרון

ובחזרה להכנות למשחק מול ק"ש. מבחינה מקצועית, המאמן פטריק ואן לוון ייאלץ להסתדר ללא טל בן חיים שייעדר בגין צבירת כרטיסים צהובים. באשר לאלכנסדר פשיץ' שנעדר בשלושת המשחקים האחרונים בגלל קורונה, הסרבי סיים היום את תקופת הבידוד, הגיע לקריית שלום וערך אימון קל בצד. החלוץ סבל מתסמינים ולכן במכבי תל אביב יחזירו אותו בהדרגה והוא לא ייכלל בסגל במשחק הקרוב.

בהרכב צפוי להמשיך איתי שכטר, שכבש במשחק האחרון נגד בית"ר ירושלים. כשירותו של אנדרה ג'ראלדש, שסובל מכאבים בשריר הירך האחורי, תתברר במהלך האימונים שייערכו היום ומחר, כשמאור קנדיל נמצא בכוננות ועשוי להחליפו במידת הצורך. דן גלזר, שלא נכלל בסגל לאחרונה, חש הטבה מסוימת בפציעה בשרירי הבטן, אך נראה כי הוא יקבל מנוחה נוספת ואחד מבין שרן ייני או שחר פיבן, שיחזור מהרחקה, יפתח במקומו.

ואן לוון אמר לקראת ההתמודדות: "אנחנו מסתכלים על כל משחק לגופו וזה אותו דבר גם הפעם. אנחנו מנסים לנצח בכל משחק וננתכונן לכך. הרשיתי לעצמי לתת לשחקנים מעט מנוחה אחרי השבועות האינטנסיביים שעברנו, התחלנו היום שוב עם אימון והכנה למשחק בשבת. אני חושב שהקבוצה מתאמנת היטב בשבועות האחרונים, כך שכל רגע שאפשר להעניק להם מעט זמן התאוששות – זה מה שנעשה".

אלכסנדר פשיץ' | אריאל שלום

היכולת לאחרונה: "אני תמיד מרוצה מכל הופעה של הקבוצה והשחקנים, גם אם זו לא ההופעה הכי טובה, תמיד יש רגעים שאפשר ללמוד מהם".

חזרת הקהל למגרשים: "נחמד מאוד שהאווירה סביב המשחקים תשתנה. אולי גם השחקנים ירוויחו מכך שלא יצטרכו לשמוע את המאמנים כל כך הרבה", התלוצץ ואן לוון. "עבור הקבוצה יהיה טוב לראות את האוהדים שוב באצטדיון, גם במשחק חוץ".

מאור קנדיל הוסיף: "הקבוצה נמצאת במומנטום חיובי. אני שמח ורוצה שנמשיך ככה. אנחנו מסתכלים קדימה ומקווים להמשיך במומנטום הזה. גם בתוצאות פחות טובות, האווירה בחדר ההלבשה הייתה טובה. יש לנו חדר הלבשה חזק. אנחנו לא שמחים רק כשהתוצאות טובות, אנחנו תמיד משדרים אנרגיות חיוביות. לפני כל משחק יש דריכות. ק"ש נמצאת במומנטום חיובי והצוות עובד איתנו עליהם. הם נלחמים על הפלייאוף העליון ומצפה לנו משחק מאוד קשה".

חזרת הקהל: "זה מרגש מאוד. חיכינו להם המון. הרגשנו את התמיכה שלהם גם כשהם לא הגיעו למגרש, אם זה ברשתות החברתיות או מחוץ לאצטדיונים. הרגשנו שזה מאוד חשוב להם ואנחנו מקווים שעכשיו הם יראו אותנו מנצחים. עצוב להגיד את זה, אבל באיזשהו שלב התחלנו להתרגל למשחק בלי קהל. אני מקווה שבקרוב תהיה החלטה שתגדיל את כמות האוהדים".

מאור קנדיל | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי