דראפיץ' זעם על שועה. חוגג למאמנים: "הצ'אנס האחרון – גביע"

חילופי דברים בין מאמן בית"ר ("כל משחק אותו דבר") לחלוץ הובילה להחלפתו במחצית ב-1:1 מול בני יהודה. הבעלים מתכנן שינוי על הקווים, כשרק זכייה בגביע תמנע זעזוע: "השבוע - על החיים ועל המוות"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

במהלך כל השבוע העבירו בבית"ר ירושלים מסר אחיד לשחקנים: צריך להעיף מבט לקו האדום ולא לעבר הפלייאוף העליון. המסר הזה חלחל דרך חוגג לצוות המקצועי ומשם לעידן ורד ולשאר השחקנים. אתמול (חמישי), בית"ר סיימה ב-1:1 מול בני יהודה, ופתחה את המשחק כמו קבוצת תחתית טיפוסית שחוששת מירידה. השחקנים חששו מאוד לטעות וניכר היה שהלחץ מחלחל למגרש. "הרגליים קצת רעדו, כי אתה חושב מה יקרה אם נקבל גול ואיך המשחק ייגמר", הודה אחד השחקנים הלילה. השינוי הגיע רק כשסלובודאן דראפיץ' ושי ברדה החלו להעז והכניסו את אלירן עטר. "היה קשה מאוד לבצע פעולות וברגע שהגול נכנס ירד הרבה לחץ. לצערנו, ספגנו גול של חוסר אחריות".

העצבים החלו עוד לפני המחצית. דראפיץ' וברדה שוחחו ביניהם על הספסל והחליטו להחליף את ירדן שועה. החלוץ ירד עצבני לחדר ההלבשה, דראפיץ' ראה אותו והבהיר לו: "אתה לא ממלא הוראות טקטיות". שועה ענה, דראפיץ' הורה על חילוף וחלאופילו פלייטר האסלביינק נכנס פנימה. לטענת אנשי המועדון, דראפיץ' הגיב בזעם על העובדה ששועה לא מילא הוראות וסינן: "כל משחק אותו סיפור, מתי הוא ילמד הילד הזה?".

משה חוגג לא פסח על המאמנים. עוד לפני המשחק שוחח הבעלים עם השניים והעביר מסר חשוב: "אני רוצה ללכת בגביע עד הסוף, זה הצ'אנס האחרון שלנו להוציא משהו מהעונה הזאת". זאת הסיבה שבגללה דראפיץ' הרגיש כל כך בטוח בראיון בסיום. בגלל כל חילופי המאמנים בשנים האחרונות, חוגג היה נחרץ. הוא הודיע לאלי אוחנה בסיום שלא ימהר לפטר את דראפיץ' וברדה, אבל כפי שפורסם לראשונה בספורט1, אי הגעה לפלייאוף העליון תוביל לשינוי על הקווים, אלא אם השניים יביאו גביע.

סלובודאן דראפיץ', שי ברדה | דני מרון

בבית"ר העידו אתמול שלחץ רב נרשם על הקווים. "ברדה רוצה יותר מהשחקנים, אתה מרגיש את זה עליו. אחרי השוויון, כאב לו יותר מלשחקנים", אמר גורם במועדון. "מצד שני, בני יהודה קבוצה הרבה פחות טובה על הנייר. היינו צריכים לקחת את המשחק הזה. יש פתרון אחד עכשיו: לא להסתכל למעלה ולא למטה, אלא לספור נקודות. מה שיהיה – יהיה".

למרות חשיבות המשחק, בית"ר מתכננת רוטציה מסוימת מול הפועל כפר סבא ביום ראשון בגלל משחק הגביע ברביעי, מול מ.ס אשדוד. עלי מוחמד יחזור להרכב וכך גם אור זהבי. גם סנטיאגו אוקמפוס ואורן ביטון אמורים לפתוח. "זה שבוע חשוב, על החיים ועל המוות", אמרו הלילה במועדון. "חוגג מצפה לעבור את כפר סבא ושלב בגביע. על פחות מזה אין מה לדבר בכלל". ביום ראשון, אחרי קצת יותר משנה, בית"ר תשחק מול קהל והשחקנים מבינים שגם 1,500 אוהדים יכולים לשים להם משקולות על הרגליים.

לצד כל אלה, הייתה גם נקודות אור במשחק. "הבישול של ורד היה גאוני, השער של עטר לא פחות. אבל זה היה הרגע היחיד במשחק שנהננו", אמרו שחקנים בקבוצה. במועדון לא באו בטענות לאיתמר ניצן, שנכנס בסיום שפוף לחדר ההלבשה. שם מבינים שניצן הציל את הקבוצה פעמים רבות כל כך העונה, עד שלא יוכלו להאשים אותו באיבוד הנקודות בעקבות השער שספג.

אלירן עטר | דני מרון

חוגג, אגב, שוחח עם מקורביו בימים האחרונים גם על העתיד. "לא אעשה שום שינוי עכשיו ולא אחתים שחקנים על חוזים חדשים", אמר חוגג. בסביבתו מספרים שהבעלים על סף ייאוש והנחמה היחידה שלו יכולה להיות התקדמות לשלבים הסופיים בגביע. לכן, הוא הודיע כי בשלב זה הוא לא מתכוון לזרז מגעים עם רוב השחקנים שאמורים לחתום על חוזה חדש, לפחות עד הגביע.

בבית"ר הדגישו הלילה כי הכרטיסים שנרכשו למשחק הקרוב מול כפר סבא אינם ניתנים להעברה. "כל מי שיגיע לשערי האצטדיון יצטרך להציג תעודת זהות, תו ירוק, וכרטיס על שמו בלבד", אמרו במועדון. "האכיפה תהיה מאסיבית בשערים, כולל נציגי משטרה".

משה חוגג | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי