זעם בהפועל באר שבע על אירועי השיפוט במשחק של מכבי תל אביב

האירועים בניצחון של האלופה 0:2 בקריית שמונה הרתיחו את האדומים: "אם ניכשל, זה בגלל החלטות פזיזות". אופטימיות לאור התוצאות בפלייאוף. מאות אוהדים הצטרפו לעצומה נגד השיפוט במשחקי מכבי ת"א

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

בהפועל באר שבע זועמים בעקבות תצוגת השיפוט אמש (שבת) בקריית שמונה. הפנדל המפוקפק לזכות מכבי תל אביב וכן העבירה שביצע מאור קנדיל ללא התייחסות מצד השופט, הובילו הלילה לביקורת, זאת בצל האירועים האחרונים שהביאו את הקבוצה לבית הדין: ז'וסואה שהורחק לשלושה משחקים ועוד ארבעה על תנאי, אחרי שזעם על השופטים בעקבות העובדה שהורחק כי מיהר לחדש את המשחק, מלי שספק אם היה צריך להיות מורחק ואלחמיד, שזעם בעקבות טענה כי שער חוקי שכבש נפסל.

"בזמן שקבוצות אחרות נהנות מטעויות שיפוט, בכל מחזור אנחנו מאבדים שחקן או שניים. ההרחקות של מלי ואלחמיד היו מיותרות, החמירו עם ז'וסואה", אמרו בבאר שבע. "אם לא נגיע לפלייאוף, זה רק בגלל החלטות פזיזות נגדנו".

לבאר שבע יש משחק גורלי הערב (ראשון החל מ-19:45, ישיר בספורטו1) והתוצאות בתחילת המחזור היו בהחלט לטובתה. ניצחון יעלה את הקבוצה למקום הרביעי, כשבמחזור האחרון נתניה תתארח בחיפה, מה שיכול לשפר עוד יותר את הסיכויים שתסיים בפלייאוף העליון במקרה של ניצחון. כזכור, מרואן קבהא קיבל אישור רפואי, רותם חטואל ותומר יוספי יפתחו ב-11 ודוד קלטינס יפתח בעמדת המגן.

הלילה החליטו מאות אוהדים להצטרף לעצומה שנפתחה כנגד החלטות השיפוט במשחקי מכבי תל אביב. הטענה היא כי הצהובים נהנים מטעויות שיפוט והבקשה היא לחקור את הנושא. אגב, באר שבע החזיקה אמש אצבעות למכבי תל אביב משום שקריית שמונה היא אחת היריבות על כרטיס לפלייאוף העליון.

מוחמד שכר, דור אלו, אופיר דוידזאדה, נאאל עודה | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי