לפני בית"ר ירושלים: מכת פציעות בהפועל כפר סבא

אחרי הניצחונות של חדרה וסכנין, הקבוצה מהשרון תתארח בטדי (החל מ-20:00, ספורט1) בידיעה שהיא חייבת נקודות. גטהון ודנינו ייעדרו, ישראלי ופדידה בספק. אלישע לוי דרוך: "כל נקודה חשובה"

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

אם מצבה של הפועל כפר סבא בתחתית היה בעייתי עוד לפני משחקי השבת, אז הניצחונות של הפועל חדרה ובני סכנין סיבכו את הקבוצה של אלישע לוי עוד יותר לפני המפגש החשוב הערב (ראשון) מול בית"ר ירושלים באצטדיון טדי (החל מ-20:00, שידור ישיר בספורט1).

ואם לא די במצב בטבלה, לוי קיבל עוד לפני המשחק בשורות לא טובות מהאימון המסכם: השוער איתמר ישראלי ספג מכה בצלעות ונשלח לצילום, כשהוא בספק גדול להתמודדות, כשגם הקפטן עומר פדידה סובל מכאבים בשריר התאומים זכר לפציעה קודמת וטרם ברור אם יהיה בסגל.

אליהם ניתן להוסיף את טריקו גטהון שפצוע בשריר האחורי ועומר דנינו שסובל מפגיעה בברך ונשלח לצילום על מנת לשלול פגיעה חמורה במיניסקוס שתגרור היעדרות של מספר שבועות.

איתמר ישראלי | אודי ציטיאט

לוי לא תרגל את ההרכב להתמודדות אך בשל היכולת המשופרת במשחק הקודם מול הפועל חיפה, לא צפוי לבצע שינויים משמעותיים. "היה חשוב מבחינתנו לעצור את רצף ההפסדים ועשינו את זה מול הפועל חיפה" אמר המאמן במסיבת העיתונאים לקראת המשחק. "למעשה, מעכשיו ועד לסיום העונה אנחנו מתחילים את הליגה מחדש מול עוד קבוצות שישחקו בפלייאוף התחתון. הדרך מתחילה בטדי, לאחר מכן המשחק עם ק"ש ואז סדרת משחקי הפלייאוף. אנחנו נהיה ערוכים לכל התמודדות עד הסוף. כל נקודה שנשיג תהיה חשובה".

על המשחק נגד הפועל חיפה והבעיות של הקבוצה: "במשחק האחרון ראיתי כמה דברים טובים מהקבוצה ואני מקווה שנדע להביא אותם למשחק הערב ולשאר המשחקים שנותרו לנו עד לסיום העונה. אנחנו מתמקדים בבעיה המרכזית שלנו שהיא הבקעת שערים. אני מקווה שזה ישתנה".

בככפר סבא מצפים לשיפור ביכולתו של החלוץ קיזיטו, שאמנם מוביל את מבקיעי הקבוצה עם שישה שערים, אך כבש רק פעם אחת ב-2021. כמו כן, בקבוצה מצפים גם משחקני הקו השני לתרום במלאכת כיבוש השערים.

קיזיטו | אריאל שלום

הרכב משוער, הפועל כפר סבא: מתן זלמנוביץ' (איתמר ישראלי), טום שלח, סודיק אטנדה, טל מכלוף, אביב סולומון, דומנטאס שימקוס, איתי שור (בן רייכרט), פלורנט חסאני, טימוטי מוזי, ג'יימי הופקאט, קיזיטו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי