תסכול בכפ"ס: "נאיביות ענקית". מכלוף פונה לביה"ח

שחקן בקבוצה לאחר ההפסד לבית"ר: "זה מתסכל כי יש הרבה נקודות אור אבל נראה כאילו חיכינו שהמשחק ייגמר". במועדון אמרו: "בפלייאוף לא יהיה הרבה כדורגל, צריך לרצות יותר". הבלם נפצע בעינו, ניסיון להכשיר דנינו

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

אכזבה גדולה בהפועל כפר סבא לאחר ההפסד אמש (ראשון) 2:1 לבית"ר ירושלים באיצטדיון טדי. הקבוצה של אלישע לוי הגיעה למשחק בידיעה שמרבית יריבותיה לתחתית ניצחו וקיוותה לחזור גם היא למסלול הניצחונות אך גם יתרון מוקדם לא הספיק לה. כעת, כפ"ס נמצאת כרגע שלוש נקודות מחוף מבטחים.

"התסכול הוא מזה שהיו הרבה נקודות אור אבל מצד שני נאיביות נוראה. במחצית הראשונה בעיקר נראינו בסדר גמור, אבל כאילו חיכינו שייגמר המשחק", אמרו שחקנים בקבוצה. מנגד, למרות ההפסד, בקבוצה לא מרימים ידיים: "זה מרגיש בור גדול יותר מהמינוס שלוש נקודות ועדיין צריך להאמין. יש עוד שמונה משחקים ובפלייאוף התחתון לא יהיה הרבה כדורגל. צריך פשוט לרצות יותר", הסבירו במועדון.

הבלם טל מכלוף נפצע בעינו והוחלף במהלך המשחק כשבסיומו הוא פונה לבית החולים עם חשש לשבר בארובת העין כאשר בכפר סבא מחכים לתוצאות הבדיקה אך בשלב זה בקבוצה לא חוששים מהיעדרות ארוכה.

שחקני כפ"ס חוגגים. לצערם לא הצליחו לשמור על היתרון | דני מרון

לקראת המשחק מול הפועל ק"ש, בקבוצה ינסו להכשיר את עומר דנינו שתוצאת הצילום שעבר שללה פגיעה במיניסקוס – הוא סובל ממכה יבשה בברך. דנינו צפוי לחזור לאימונים תוך מספר ימים ובקבוצה מקווים כי יהיה כשיר למשחק מול עירוני ק"ש. איתמר ישראלי סובל ממכה בצלעות וינסה גם הוא לחזור לאימונים תוך מספר ימים, כאשר מי שייעדר בוודאות מול הקבוצה מהצפון הוא הקשר איתי שור, שספג אמש את הכרטיס הצהוב החמישי שלו.

השוער מתן זלמנוביץ' התייחס להפסד: "זה מאוד מבאס. עשינו את מה שהמאמן אמר לנו והיינו במשחק כמעט עד הסוף. ספגנו בדקה ה-85 ועוד היו לנו כמה הזדמנויות לכבוש בסוף. אין מה לעשות, זה הכדורגל. נצטרך להמשיך. יש לנו עוד משחק אחד בליגה הסדירה ואז פלייאוף של שבעה משחקים ואני בטוח שנצליח לעשות את העבודה ולעמוד במטרות שלנו".

This image has an empty alt attribute; its file name is 1037669
זלמנוביץ'. אופטימי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי