קיזיטו עשוי לשוב להרכב כפ"ס בגביע, הבעלים שום: "מודע לאכזבה"

הירוקים מתכוננים למפגש נגד עפולה בלאומית, התלבטות בין החלוץ למוזי הצעיר. דסה ורייכרט נאבקים על המקום בקישור. בעלי המועדון לקח אחריות: "השקעתי לבקשת המאמן. עשיתי וניסיתי הכל כדי לשפר. אני אחראי למצב"

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

הפועל כפר סבא תפגוש מחר (רביעי) את הפועל עפולה מהליגה הלאומית בשמינית גמר גביע המדינה ועבור אלישע לוי והשחקנים זו הזדמנות לרשום ניצחון ראשון אחרי ארבעה משחקים רצופים, מאז ה-0:2 על מ.ס כפר קאסם בסיבוב הקודם בגביע.

כידוע, הירוקים מהשרון הידרדרו בליגת העל למקום לפני האחרון בעקבות חמישה מחזורים רצופים ללא ניצחון ולמחזור סיום העונה הסדירה הם יגיעו במרחק של שלוש נקודות מבני סכנין המדורגת 12. לקראת המשחקים הקריטיים, הבעלים יצחק שום פרסם פוסט באמצעות עמוד האינסטגרם של המועדון.

"אני מודע לכך שהקבוצה מאכזבת. לרגע אחד לא חשבתי שנגיע למצב הזה. פתחנו את העונה טוב מאוד, קיבלנו שבחים, ולאחר מכן הגיעה ירידה גדולה ביכולת", כתב שום, "כבעלים של המועדון, עשיתי וניסיתי הכל כדי לשפר יכולת ואת המיקום בטבלה. הבאנו את אחד מבכירי המאמנים בכדורגל הישראלי, שחררנו והבאנו שחקנים בעלויות גבוהות מאוד על פי בקשת המאמן עקב היכולת המאכזבת והקבוצה בהדרכתו פתחה היטב, ושוב, הגיעה ירידה חדה ביכולת.

"מאמן מהבכירים בישראל, אבל שוב הגיעה ירידה חדה ביכולת" | לירון מולדובן

"איני מסכם כעת את העונה. אבל אני מבהיר כעת – אני אחראי למצב", הצהיר שום ,"על אף הסיטואציה, אני מבקש מכל אחד מכם להגיע ולעודד את השחקנים וצוות האימון. כל זמן שאפשר לצאת ממקומנו, נילחם עד הסוף. סיכומים נעשה בסיום העונה, בברכה וציפייה לראותכם, יצחק שום".

מבחינת הסגל למשחק הגביע, השוער איתמר ישראלי שנפגע בצלעות ייעדר, כמו גם עומר דנינו שסובל מחבלה בברך ועדיין לא מתאמן. גם טל מכלוף, שנפגע בארובת העין מול בית"ר ירושלים בתחילת השבוע לא יעמוד לרשות המאמן. הקפטן עומר פדידה חזר לאימונים קלים אך עדיין לא יהיה בסגל.

סודיק אטנדה, שסובל מרגישות בשריר האחורי יפתח לצדו של איתי שור במרכז ההגנה. בקישור, רז כהן צפוי לפתוח כשעומר לקאו, אור דסה ובן רייכרט נאבקים על עמדה נוספת בקישור האחורי. אמאדו סוקונה יחזור לחלק הקדמי ליד קיזיטו או טימוטי מוזי. בנוסף, בכפ"ס עבדו באימון המסכם על בעיטות הכרעה, כחלק מההכנה לסיכוי שהמשחק יגיע לדו קרב פנדלים.

הרכב משוער: מתן זלמנוביץ', טום שלח, סודיק אטנדה, איתי שור, אביב סולומון, רז כהן, עומר לקאו (אור דסה/בן רייכרט), ג'יימי הופקאט, פלורנט חסאני, אמדו סוקונה, טימוטי מוזי (קיזיטו).

קיזיטו. עשוי לשוב להרכב של אלישע לוי | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי