חשיפת ספורט1: דן גלזר האריך את חוזהו במכבי תל אביב עד 2024

דן גלזר במעמד החתימה על חוזה חדש | מכבי תל אביב, האתר הרשמי

כפי שפורסם לראשונה בספורט1: שחקן העונה שעברה חתם לשלוש שנים נוספות עם אופציה להאריך את ההתקשרות בשנה נוספת: "זה יום מאוד מרגש עבורי. בטוח שזוהי רק ההתחלה". ואן לוון: "יש לו אופי נהדר"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

כפי שנחשף בספורט1 במהלך חודש פברואר (ראו ידיעה נפרדת), מכבי תל אביב עובדת במרץ על המשך ההתקשרות עם שחקני המפתח של המועדון והיום (רביעי) האריך שחקן העונה שעברה, דן גלזר, את חוזהו במועדון בשלוש שנים נוספות עם אופציה לעונה נוספת. כלומר, עד קיץ 2024.

 גלזר אמר לאתר הרשמי לאחר החתימה: "זה יום מאוד מרגש עבורי. מאז שהתחלתי לשחק כדורגל בגיל שש בבית הספר לכדורגל חלמתי להפוך לשחקן מוביל במכבי תל אביב. עברתי את כל מסלול ההכשרה שהמועדון הניח בפני ובשלוש העונות האחרונות בקבוצה הבוגרת, חוויתי המון רגעים קסומים. אני בטוח שזוהי רק ההתחלה. אני נהנה מכל רגע ומקווה שנמשיך כולנו להתרגש ביחד, נזכה בתארים ונשיג את כל היעדים שהמועדון הענק הזה שואף אליו".

מאמן הקבוצה פטריק ואן לוון הוסיף: "להחתים שחקן בית על הארכת חוזה בקבוצה הבוגרת זה תמיד דבר טוב, דן הלך בדרך שהציב בפניו המועדון לפני שהפך לשחקן שהוא היום. יש לו אופי נהדר והוא תמיד מסייע לחבריו לקבוצה על המגרש ומחוצה לו תוך שהוא מתקדם ומתפתח מידי יום".

דן גלזר | מכבי תל אביב, האתר הרשמי

גלזר, עשה את צעדיו הראשונים בכדורגל בגיל שש כשהצטרף לאקדמיית הנוער של מכבי תל אביב וערך את הופעת הבכורה שלו בבוגרים בגיל 17 במשחק גביע הטוטו נגד מכבי נתניה ב-2014. דן הוביל כקפטן את קבוצת הנוער לזכייה באליפות ובשלב הבתים של ליגת האלופות לנוער – ולאחר מכן הושאל לבית"ר תל אביב ולמכבי נתניה.

גלזר חזר למכבי ת"א לקראת עונת 2018/19 ובשתי העונות הראשונות שלו בקבוצה הבוגרת זכה באליפות המדינה שנתיים ברציפות, בגביע הטוטו ובתואר שחקן העונה של הליגה בעונה שעברה.

העונה ערך גלזר, שנעדר מהמגרשים לאחרונה בשל פציעה בשרירי הבטן, 30 הופעות בכל המסגרות ו-112 בסה"כ והוסיף למאזנו זכייה בגביע טוטו נוסף במדים הצהובים כחולים. לזכותו שער אחד במכבי ת"א, אותו כבש במשחק הליגה נגד מכבי נתניה במאי 2019. בנבחרת ישראל ערך גלזר שמונה הופעות בינ"ל כשנבחרות הצעירות בכל הגילאים, הופיע 53 פעמים נוספות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי