מכת היעדרויות בכפ"ס, לוי: "אכזבנו הרבה אנשים ובעיקר את עצמנו"

ישראלי, סולומון, פדידה, שור דנינו ושלח ייעדרו במשחק נעילת העונה הסדירה מול קריית שמונה. המאמן התייחס להדחה מהגביע: "הגענו למקום נמוך" אך הבהיר: "הזדמנות לצאת לדרך חדשה". סוקונה יפתח?

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

כשהיא במומנטום שלילי ולאחר ההדחה המשפילה מהגביע על ידי הפועל עפולה ביום רביעי האחרון, הפועל כפר סבא תארח מחר (שבת ב-19:15) הפועל קריית שמונה למשחק סיום העונה הסדירה, בו כל תוצאה מלבד ניצחון של הצפוניים תיחשב להפתעה גדולה.

המאמן אלישע לוי ייאלץ לעלות מחר עם הרכב טלאים בעקבות מכת פציעות וחיסורים: השוער איתמר ישראלי שסובל ממכה בצלעות ימשיך להיעדר, כאשר גם המגן השמאלי אביב סולומון מורחק. אליהם ניתן להוסיף את טום שלח שסובל מכאבים בגיד האכילס ועומר דנינו שתורגל בהרכב אך נטש את האימון ולא יהיה כשיר, כשגם הקפטן עומר פדידה פצוע בשריר התאומים ועדיין לא כשיר. לא מספיק? גם איתי שור המוצהב ייעדר.

"עברנו שבוע לא פשוט. הגענו לרגע נמוך. הפסדנו לקבוצה מהליגה הלאומית ואכזבנו הרבה אנשים ובעיקר את עצמנו", אמר המאמן על ההדחה מגביע המדינה ומצב הקבוצה, עם כל הצער, לפנינו משחקי הליגה. אנחנו נלחמים על חיינו וזו הזדמנות חדשה. כל משחק מביא איתו תקווה חדשה ולפנינו סדרת משחקי פלייאוף צפופה ומאתגרת".

אלישע לוי | דני מרון

מבחינת ההרכב, כאמור, לוי ייאלץ לאלתר: הוא צפוי לעלות מחר עם חמישייה הגנתית כשאם טום שלח לא יפתח, יוני סטויאנוב יוסט לעמדה ובמרכז ההגנה יפתחו סודיק אטנדה, רז כהן ועומר לקאו. בקישור, דומנטאס שימקוס, בן רייכרט ופלורנט חסאני יהיו אחראים על האמצע, כאשר ג'יימי הופקאט יפתח בחלק ההתקפי לצידו של אמדו סוקונה או קיזיטו.

הרכב משוער, הפועל כפר סבא: מתן זלמנוביץ', יוני סטויאנוב (טום שלח), רז כהן, עומר לקאו, סודיק אטנדה, בן חיון, דומנטאס שימקוס, בן רייכרט, פלורנט חסאני, ג'יימי הופקאט, אמדו סוקונה (קיזיטו).

סודיק אטנדה, אמאדו סוקונה | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי