בכר: "נתניה שיחקה כדורגל ברמה גבוהה, חבל שהיא לא בפלייאוף"

אחרי ה-0:2 על היהלומים, מאמן מכבי חיפה החמיא ליריבה שתשחק בפלייאוף התחתון: "לא מצאנו מולה פתרונות". מאיר התייחס לחוזהו שמסתיים בקיץ. "אטוולד: "שיחקנו כדורגל בלתי יאומן", כהן: "מאוכזבים, אבל גאים"

(גודל טקסט)

זהו זה, העונה הסדירה בליגת העל הגיעה הערב (שבת) לסיומה ואחרי פגרת הנבחרות היא תחזור עם המשחקים הרותחים של הפלייאוף העליון והתחתון. לראשונה, הקהל חזר למגרשים כבר במספרים יפים הרבה יותר, ו-5,000 צופים ראו היום באצטדיון סמי עופר את מכבי חיפה מנצחת 0:2 את מכבי נתניה. בכך, הירוקים הלחיצו את מכבי תל אביב לפני הדרבי, והיהלומים, לצערם, איבדו את המקום בפלייאוף העליון.

צפו בתגובות אחרי הניצחון של מכבי חיפה על נתניה

המאמן המרוצה, ברק בכר, אמר בסיום הניצחון: "הגיעה לכאן קבוצה שהשתלטה על המשחק אחרי הגול שלנו ושיחקה כדורגל ברמה גבוהה. לא מצאנו פתרונות. בחצי השני היינו חייבים לשנות את השיטה, אחרת זה היה הולך למקומות לא טובים. אני שמח שהשינוי עבד. חבל שנתניה לא בפלייאוף העליון, כי זו קבוצת כדורגל".

חוסר האיזון במערך ההתקפי שהוא פתח איתו היום: "הרגשנו שנתניה שולטת בצורה קלה מדי. היינו רכים. היינו חייבים לעשות שינוי, אחרת היינו סופגים את ה-1:1. סיימנו את העונה הסדירה בצורה טובה וזה היה חשוב. חשוב קצת לנוח עכשיו, אנחנו צריכים את הפגרה הזו. אני בטוח שנתחיל את הפלייאוף בצורה הכי טובה, הכי אנרגטית ונהיה הקבוצה שאנחנו צריכים להיות".

שחקני מכבי חיפה חוגגים | ברני ארדוב

הגעת הפועל באר שבע לפלייאוף העליון: "אני שמח שהם הגיעו לפלייאוף העליון. אני מכיר קצת את החבר'ה ואני שמח שהניצחון שלנו היום קצת עזר להם. מה שלא יהיה, הולך להיות פלייאוף מעניין".

רז מאיר, מגן מכבי חיפה, שכבש את השער הראשון במשחק, התראיים לאחר הניצחון: "אני שמח על השער, הוא היה חשוב עבורי. אני שמח שניצחנו. היה לא קל מול קבוצה מצוינת שלחצה גבוה, אבל מה שחשוב זה שלקחנו את שלוש הנקודות".

המאבק מול ארנסט מאבוקה על עמדת המגן הימני: "אני עושה את העבודה שלי. אני משחק מגן ימני, בכל פעם שאני על המגרש אני מנסה לתת את הכל. לפעמים זה הולך יותר טוב ולפעמים פחות טוב. אני שמח שהיום עזרתי לקבוצה לנצח. אני שמח שעד עכשיו אני וכל שאר השחקנים עושים עבודה מצוינת, ובעזרת ה' ניקח אליפות".

סיום החוזה בקיץ: "כרגע אני שחקן מכבי חיפה וכמובן שאני רוצה להמשיך, יש מישהו שלא רוצה להיות שחקן מכבי חיפה?"

ניקיטה רוקאביצה חוגג עם רז מאיר וסאן מנחם | ברני ארדוב

ריימונד אטוולד, מאמן מכבי נתניה, אמר בסיום: "אנחנו מאוד מאוכזבים כמובן. אני לא חושב שהפסדנו את הפלייאוף היום, כי מה שראינו היום על הדשא היה בלתי יאומן. אני גאה במכבי נתניה, אני גאה בשחקנים. הגענו למשחק בסיטואציה קשה נגד קבוצה טובה מאוד. יצרנו המון מצבים נגד קבוצה כמו מכבי חיפה והכל עבד טוב חוץ מסיומת, ואם לאט מסיימים כמו שצריך יש בעיה".

"אנחנו צריכים להסתכל קדימה, התהליך שלנו ממשיך. יש לנו משחקים מול קבוצות טובות בהמשך. מנה שעברנו זה חלק מהדרך שלנו. אנחנו מתוגמלים היום רק במחמאות על הכדורגל המצוין ששיחקנו ולא מתוגמלים במקום בפלייאוף".

אלמוג כהן, קפטן היהלומים, היה מאוכזב בסיום: "כל העונה אנחנו במקום החמישי-שישי, ועכשיו לדעתי זו הפעם הראשונה שאנחנו לא בשישייה. זה מאכזב, אבל אני חייב להגיד שאני גאה בחבר'ה ובצורה שאנחנו משחקים. זה אולי קצת נאיביות, אולי חוסר ניסיון בהתקפה. אני מקווה שנלמד מזה ושנמשיך לשחק בצורה שאנחנו משחקים. צריך לכבוש שערים, כי רק ככה אפשר לנצח".

ריימונד אטוולד | ברני ארדוב

"אנחנו משחקים כדורגל התקפי, פתוח, שמתחיל מהנעת כדור כמעט בכל מצב", המשיך כהן. "עד השליש האחרון היה פה היום כדורגל מדהים. יצאנו מלחץ יפה, תקתקנו. אנחנו לא יודעים לשחק משהו אחר. המשחק היום הוא מראה לכל המשחקים האחרונים. נגד הפועל חדרה גם החמצנו המון. נמשיך לשחק בדרך הזו".

סיכום העונה של מכבי נתניה: "גרמנו לעצמנו להגיע למצב שאנחנו מאוכזבים, שרק על זה מגיע מחמאות לכל הקבוצה. כשבנו את הקבוצה כולם חשבו שנהיה מאוד למטה. יצרנו לעצמנו ציפיות. אנחנו מאוכזבים בעצמנו מהתוצאה, ועכשיו צריך להמשיך בדרך שאנחנו משחקים ולנסות לתת לקהל שלנו ליהנות גם בפלייאוף העליון, שמאוד מאכזב אותנו להיות שם".

אלמוג כהן, עומר אצילי | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי